Шетелдік тәжірибедегі 12 жылдық білім беру

Авторы

  • Г. Қ. Смағұлова Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы
  • А. Т. Дүйсебек Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы
  • Е. А. Тұяқов Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы

Ключевые слова:

Білім беру философиясы мен әдіснамасы, академиялық оқыту.

Аннотация

Мақалада алыс және жақын шетелдік мемлекеттердегі мектептік білім берудің құрылымы мен мазмұнының ерекшеліктері, оқу үдерісінде жүзеге асырылып жатқан тиімді дидактикалық әдістері мен көзқарастары қарастырылған. Мұндай талдау нәтижелерін 12 жылдық мектептің оқыту мазмұны мен әдістерін даярлау кезінде пайдалануға болады. В статье рассматриваются характерные черты, особенности структуры и содержания школьного образования в странах дальнего и ближнего зарубежья, наиболее ценные дидактические идеи и методы, реализуемые в образовательном процессе. Результаты такого анализа могут быть использованы при разработке содержания и методов обучения в 12-летней школе.

Библиографические ссылки

1 Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы / Қазақстан Республи-
касы Президентінің 2010 ж. 07.12. №1118 Жарлығымен бекітілген.

2 Абылкасымова А.Е., Ушуров Е.А., Омарова Р.С. Развитие системы общего среднего образования в современном мире. – Алматы:
РАДиАЛ, 2003. – 88 с.

3 Дружинский А.Н. Международный опыт 12-летнего среднего образования//Сборник Международной научно-практической конференции «Научное обеспечение функционирования 12-летнего среднего образования». – Алматы, 2007. – 20-21 апреля. – Ч.1. – С. 45-49.

4 Иванова Н. Теоретико-методологические основы содержания образования в 12-летней школе // 12-летнее образование. – 2005. – №7. – С. 3-15.

Загрузки

Опубликован

2015-10-19

Выпуск

Раздел

Методика преподавания языка и литературы