Литературный портрет «Гоголь» как своеобразная художественная форма повествования. «Гоголь» əдеби портреті ерекше көркем формасы ретінде.

Авторы

  • В. K. Bazylova КазГосЖенПУ, г. Алматы

Ключевые слова:

мемуарный этюд, портретирование, энкомион, публичность, мемуарлық этюд, портреттеу, бұқаралық,

Аннотация

В статье рассматривается литературный портрет «Гоголь» И.С. Тургенева как своеобразная художественная форма повествования. Автор обращается к развернутой портретной характеристике Гоголя, сравнивая его «общественный портрет» со своим личным мнением. Мақалада И.С. Тургеневтің «Гоголь» əдеби портреті əңгімелеудің ерекше көркем формасы ретінде қарастырылады. Автор Гогольдің қоғамдық портретін өз пікірімен салыстыра отырып, тереңдетілген портреттік сипаттамаға жүгінеді. Гоголь туралы мемуарлық этюдте биографиялық бейнелеудің басқа түрі көрсетілген. Егер Белинский туралы естеліктерде 30-40 жылдардағы сыншы фигурасының «бастылығы» туралы ой анық жəне нақты көрсетілсе, Гогольдің əдеби портретінде аталған дəуірдегі оның орны туралы ой басқаша беріледі. Оқырманның қабылдауын бағыттайтын мотив ол туралы естеліктердің тақырыпшаларынан-ақ көрінеді: Гоголь туралы естеліктер (Жуковский, Крылов, Лермонтов, Загоскин). Олардың есімдері жəне эскиздік мінездемелерімен Тургенев Гогольдің портретіне əдеби «рең» жасайды. Гоголь туралы мемуарлық этюдте оқырман алдына əңгімелеудің ерекше түрі беріледі. Ол өзінің құрамына биографиялық жəне автобиографиялық бастамаларды енгізеді. И.С. Тургенев Гоголь туралы естеліктерінде энкомион формасын құрастырады. Бұл дəстүрге сəйкес келетін, сонымен қатар жаңаша қарастырылатын азаматтық бейіт басындағы айтылған сөз.

Библиографические ссылки

1 Гинзбург Л.Я. О психологической прозе. - Л.,1977.
2 Письмо И.С. Тургенева к А.Д. Галахову от 21 сентября 1869 года // И.С.Тургенев. Центрархив. - М.-Пг., 1925.
3 Тургенев И.С. Собр.соч.: В 12 т. - М., 1987.

Загрузки

Опубликован

2015-10-19