Қазақ балалар әдебиетінің негізін салушы Ы. Алтынсарин шығармаларының тәрбиелік мәні. Воспитательное значение произведений основателя казахской детской литературы Ы. Алтынсарина.

Авторы

  • S. B. Bakhtiarova Қорқыт Ата атындағы Қызылорда мемлекеттік университеті
  • A. K. Abdrazakova Қорқыт Ата атындағы Қызылорда мемлекеттік университеті

Ключевые слова:

балалар әдебиеті, еңбек, достық, ағартушы, ұлттық тәрбие, детская литература, труд, дружба, просветитель, национальное воспитание,

Аннотация

Мақалада халық ағарту жұмысын бірінші рет қолға алған, сол жолда өмірінің ақырына дейін үздіксіз еңбек еткен жалынды патриот Ы.Алтынсариннің балалар әдебиетін қалыптастыруға қосқан үлесі талданады. Педагогикалық өмір жолы, қазақ мәдениетін дамытуы, ақындық және жазушылық қызметі қазақ әдебиеті тарихында өзіндік бағаға ие Ы.Алтынсариннің «Кел, балалар, оқылық!», «Өнер білім бар жұрттар», «Әке мен бала», «Таза бұлақ», «Бай баласы мен жарлы баласы» сияқты еңбектерінің тақырыптық, тәрбиелік ерек- шеліктері айтылады. В данной статье проводится анализ вклада в формирование детской литературы патриота Ы. Алтынсарина, впервые взявшего в руки работу народного просвещения и на протяжении всей своей жизни непре- прывно работавшего над этим вопросом. Рассматриваются педагогический путь жизни Ы.Алтынсарина, его вклад в развитие казахской культуры, деятельность как поэта и писателя, имеющего свое место в истории казахской литературы, тематические и воспитательные особенности таких его трудов, как «Кел, балалар, оқылық!», «Өнер білім бар жұрттар», «Әке мен бала», «Таза бұлақ», «Бай баласы мен жарлы баласы».

Библиографические ссылки

1 Қаратаев М. Таңдамалы шығармалар. – Алматы: Жазушы, 1974.
2 Мәмесейітов Т. Зерделілік айнасы. – Алматы: Жазушы, 1988. – 112 б.
3 Қоңыратбаев Ә. Қазақ әдебиетінің тарихы. – Алматы: Санат, 1994. – 128-130 б.
4 Баласағұн Ж. Құтты білік. – Алматы: Өнер, 1995. – 102 б.
5 Күмісбайұлы Ш. Балалар әдебиетіне деген ықыласты күтемін// Қазақ әдебиеті. – 1 маусым, 2007.

Загрузки

Опубликован

2015-10-19