Білім алушылардың кәсіби шеберліктерін шыңдау. Совершенствование профессионального мастерства обучаемых.

Авторы

  • М. Т. Sihymbaeva Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті, Шымкент қ.

Ключевые слова:

шеберлік, кәсіби шеберлік, кәсіпкердің қызметі, жеке тұлға, мастерство, профессиональное мастерство, должность, индивид,

Аннотация

Ғылыми мақалада жеке тұлғаның кәсіби шеберлігін арттырудағы ұжымның ықпалы, кәсіби дайындығы, білім мен біліктері, кәсіптің дұрыс бағытта жүруі тек іскерлік қызмет арқылы жүзеге асатындығы туралы баяндалған. Бұл тұстағы кәсіби шеберлікке жеке міндеттерді өз бетімен шеше білу қабілеті, оның берілген белгілі бір нұсқауларға жалтақтамай, өзіндік тәжірибесіне сүйене отырып, кез келген қиын жағдайлардан жол таба алумен байланыстылығы, сонымен қатар өзіндік білімін жетілдіру, ұдайы ізденісте болу кәсібінің бір бөлігі айтылған. Кәсіби шеберліктің негізгі белгілері: кәсіптік білім, іліктілік, дағды, кәсіптік қабілет. Бүгінгі талапқа сай өз ісінің жетік меңгерген, еңбекқорлығымен, ұстамдық қабілетімен техниканы меңгереді десек те болады. Тек жаңашылдыққа деген талпыныс, үздіксіз ізденіс кәсіби шеберді өз ісінің биік шыңына жетелейді. Әрбір іс-әрекет барлығында бірдей нәтижелі болмайды. Нәтижелі болуы оның сол іс-әрекетінің тиімді жолын, әдісін табу керек. В научной статье говорится о влиянии коллектива на повышение профессионального совершенствования личности, профессиональной готовности, о знаниях, о том, что правильность направления профессии создается благодаря службе. В связи с этим сказано, что профессионализм выражается в умении самостоятельно выполнять обязанности, не опираясь на имеющиеся примеры, а опираясь на свой опыт, находя пути из любых сложных ситуаций. А также самостоятельное совершенствование знаний и нахождение в постоянном поиске являются одними из частей профессии. Значение изменения профессиональной работы личности состоит не в исполнении главных профессиональных условий, а в умении совместить рабочий процесс с профессией. Основные понятия профессионального мастерства: профессиональные образование, квалификация, профессиональные навыки. Можно сказать это профессионал, знающий свое дело, отличающийся трудолюбием, способный работать с техникой. И только стремление к новому, профессиональное совершенствование могут привести человека к вершине своего дела. Не все наши действия приносят одинаковый результат. Результат зависит от нахождения оптимального пути.

Библиографические ссылки

1 Күнпейіс Ж. Технология пәнін оқытуда мектеп оқушыларының дүниетанымын қалыптастырудың негіздері //
Монография. – Түркістан, 2011.
2 Қоянбаев Р. Педагогика. – Алматы, 1997.
3 Қазіргі заманғы мұғалім // Қазақстан мектебі. – 2003. – №6.
4 Мұғалімнің педагогикалық шеберлігі // Білім әлемі. – Алматы, 2004. – №4.

Загрузки

Опубликован

2015-10-19