Қазіргі таңда іскерлік қарым-қатынасты ұйымдастыру мен оның негізгі ерекшеліктері. Организация и специфика деловой коммуникации в современном мире.

Авторы

  • G. S. Assanova Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар жəне əлем тілдері университеті, Алматы қ.

Ключевые слова:

коммуникация, контекст, деловой дискурс, іскерлік дискурс, вербалды байланыс, үрдіс, серіктестік, вербальное общение, процесс, сотрудничество,

Аннотация

Іскерлік қарым-қатынастың тəсілдерін жақсы меңгеру болашақ іскер адамдарға қажеті зор болмақ. Мұндай қабілет келешекте келісімшартқа отырғанда немесе пайдалы іс жасағанда маңызды рөл атқаруы мүмкін. Сондықтан қазіргі таңда іскерлік қарым-қатынастың маңызы артып оны жан-жақты зерттеу қазіргі заманның басты мəселелерінің бірі болып тұр. Қарастырылып отырған мақала іскерлік қарым-қатынас анықтамасына талдау жасап, оның қазіргі таңдағы қажеттілігі мен негізгі ерекшеліктеріне, атқаратын қызметіне, коммуникацияның басқа түрлерінен айырмашылығына тоқталады. Сондай-ақ аталған мақалада іскерлік қарым-қатынасқа қойылатын талаптар мен оның мақсаты, міндеттері, табиғаты қарастырылады. Іскерлік қарым-қатынастың табиғаты мен негізгі ерекшеліктері болып есептелетін ережелер немесе шарттар ұсынылады. Овладение методов и умений деловой коммуникации является необходимостью для будущих специалистов в сфере бизнеса. Такие умения играют важную роль в заключение договоров и ведении различных дел в сфере бизнеса. Одной из основных задач сегодня является детальное исследование деловой коммуникации с различных точек зрения. Данная статья рассматривает определения термина «деловая коммуникация», необходимость и особенности, функции и различие деловой коммуникации от остальных видов коммуникации. Также статья рассматривает цель и задачи, природу и условия деловой коммуникации. Статья предлагает условия и положения, которые определяют природу и специфику деловой коммуникации в целом.

Библиографические ссылки

1 Тимофеев М.И. Деловое общение: Учебное пособие. – М.: Изд-во РИОР, 2004. – 125 с.
2 Панфилов А.К. Деловой стиль в общении. – М.: 2002.
3 Психология и этика делового общения / Под ред. В.Н. Лавриненко. – М.: 1999.
4 Столяренко Л.Д. Психология и этика деловых отношений. – Ростов н/Д: Феникс, 2003. – 512 с.
5 Браим И.Н. Этика делового общения: Учебное пособие. – Минск: Жизнь, 1996.
6 Дебольский М.С. Психология делового общения. – М.:ПРИОР, 1992.

Загрузки

Опубликован

2015-10-19