«Шығыс биі» пәні бойынша оқу бағдарламаларындағы би мұрасы жөніндегі мәселелер. К вопросу изучения танцевального наследия по предмету «Теория и методика преподавания восточного танца».

Авторы

  • G. Yu. Saitova Т. Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы

Ключевые слова:

шығыс биі, хореография, режиссер- хореограф, теория, әдістеме, восточный танец, методика,

Аннотация

«Шығыс биі» пәні бойынша оқу бағдарламаларындағы би мұрасы жөніндегі мәселелер Бүгін «Шығыс биі» пәні өнер, мәдениет жоғары және орта оқу орындарының білім бағдарламаларына енгізілген. Осыған байланысты кәсіби маман-педагогтарды, режиссер-хореографтарды, Шығыс халықтары билері ансамбльдерінің жетекшілерін дайындау мәселесіне байланысты шығыс биін оқытудың теориясы мен әдістемесі бойынша оқу бағдарламасын дайындау қажеттілігі пайда болды. Сондықтан Т. Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясының «Хореография» факультетінде бірінші рет дайындалған жҗәне енгізілген «Шығыс биін оқытудың теориясы мен әдістемесі » пәні пайда болды. Бұл мақалада «Шығыс биін қытудың теориясы мен әдістемесі » пәні бойынша оқытылатын Қытай, Корея җжәне Жапония елдерінің, сондайақ Шығыс Азия халықтарының би мәдениеті туралы қысқаша мәлімет берілген. Қазіргі уақытта бұл елдердің тұрғылықты халқы көп жағынан заманауи сахналық шығыс биінің даму жолдарын белгілейтін хореографиялық дәстүрге бай өте құнды би мұрасына ие. Предмет «Восточный танец » получил широкое распространение и вошел в образовательные программы высших и средних учебных заведений искусства и культуры. В связи с возникновением проблемы подготовки профессиональных кадров – педагогов, режиссеров- хореографов, руководителей ансамблей по танцам народов Востока, возникла необходимость разработки учебных программ по изучению теории и методики преподавания восточного танца. Таким образом, возник предмет «Теория и методика преподавания восточного танца », который был впервые разработан и внесен факультетом «Хореография » Казахской национальной академии искусств им. Т. Жургенова. В данной статье дается краткая информация о танцевальной культуре народов Восточной Азии, которая представлена такими странами, как Китай, Корея и Япония, изучаемыми по дисциплине «ТиМП восточного танца ». В настоящее время коренное население этих стран обладает ценнейшим танцевальным наследием, богатыми хореографическими традициями, что во многом и определяет пути развития современного сценического восточного танца.

Библиографические ссылки

1 Лопухов А.В., Ширяев А.В., Бочаров А.И. Характерлік бидің негіздері.
Екінші басылым. – С.-Петербург – М. – Краснодар:Лань, 2006.
2 Ахмедова Н.Р. «Мәдени мұраларды Орта Азияның заманауи өнері
контекстінде үйренудің теориялық аспекттері» //Мәдени мұраларды
сақтау: Проблемалар және Келешек. Халықаралық ғылыми
конференция материалдары (20 желтоқсан, 2012 ж.). – Алматы:
Т. Жүргенов атындағы ҚазҰӨА, 2012. – 248 б.
3 Баглай В.Е. Дүние халықтарының этникалық хореографиясы:оқу құралы (Жоғары білім). – Ростов-на-Дону: Феникс, 2007 – 405 б.
4 Чжоу Цзи. Цюцы юэ ишу тэсэ чутань (Музыка өнерінің характерлік
ерекшеліктері туралы)// Юзу ишу. – Урумчи (СУАР. КНР), 1985.
5 Қытай ақпараттық ғаламтор-орталығы.– China. org.cn 19/12/2005
6 Музыкалық энциклопедиялық сөздік / Бас редакторы Г.В. Кельдыш.
– М.: Советская энциклопедия,1991. – 672 б.
7 Ан Сон Хи, Ткаченко Т., Львов Н. Корей биі. – М.: Искусство,
1981 – 147 б.
8 Шефер Э. Самарқанның алтын шабдалысы. Ағыл.тілінен тәрж. – М., 1981.

Загрузки

Опубликован

2015-10-19