Тілді оқытудың кейбір тәсілдері. Некоторые методы обучения языку.

Авторы

  • A. Zhumagulova әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

Ключевые слова:

тілді оқыту, халықаралық стандарт, мектеп пен ЖОО, мәтінді лексикалық талдау, терминдер, изучение языка, международный стандарт, школа и вуз, лексический разбор текста, термины,

Аннотация

Мақалада қазақ тілін тілді үйретудің халықаралық стандартына сәйкес деңгейлеп оқытудың кейбір ерекшеліктері туралы айтылады. Автор қазіргі уақытта тілді оқыту үдерісінде мектеп пен ЖОО арасында байланыстың жоқтығын атап өтеді. Қазақстанда жүргізіліп отырған «Үш тұғырлы тіл» саясатының қоғамдағы орнын айта келіп, оқытушы ретінде мәтінді лексикалық талдауға қатысты өзінің кейбір әдістемелік тәсілдерін ұсынады. Автор өзінің мақаласында лексикалық тақырыпты таңдаудың талаптарына тоқталады. Кәсіби сөздер мен терминдердің қолданылу аясын, олардың тіркесімділік қабілетін, басқа да лексикалық қабаттарының (антоним, омоним, синоним, фразеологизм және т.б.) қолданылу ерекшеліктері туралы баяндалады. В данной статье автор рассказывает о некоторых особенностях обучения казахскому языку в соответствии с международным стандартом, напоминает, что в данное время нет связи школы с вузом. В статье автор отмечает, что сейчас в Казахстане хорошо поставлен вопрос о трехязычии: начиная с детского сада все желают изучать казахский, русский и английский языки. Излагает о некоторых методах лексического разбора текста, так же об использовании лексических элементов: синонимов, антонимов, омонимов, фразеологизмов, о сочетании научных терминов в аудировании текста.

Библиографические ссылки

1 Оразбаева Ф.Ш. Тіл әлемі // Мақалалар, зерттеулер. – Алматы: Ан-Арыс, 2009. – 368 б.
2 Пассов Е.И. Коммуникативный метод обучения иноязычному говорению. – 2-е издание. – Москва: Просвещение, 1991. – 223 с.

Загрузки

Опубликован

2015-10-19

Выпуск

Раздел

Методика преподавания языка и литературы