Қазақ тілді студенттерге ағылшын тіліндегі сұраулы сөйлемдердің дауыс ырғағын оқыту.Обучение интонации вопросительных предложений английского языка студентов-казахов

Авторы

  • Г. Искакова Казахский национальный университет имени аль-Фараби

Ключевые слова:

дауыс ырғағы, әдістеме, екпін және ырғақ, сұраулы сөйлем, интонация, методика, ритм и ударение, вопросительное предложение.

Аннотация

Мақалада жоғары тілдік оқу орындарында қазақ тілді студенттерге ағылшын тілінде сұраулы сөйлемдердің дауыс ырғағын оқытуда кездесетін қиындықтар мен әдістеме қарастырылады. Көптеген жағдайда қазақ тілді студенттер ағылшын тілінде сұрақ қойған кезде дауыс ырғағын қате қолданады, бұл, әлбетте, студенттердің сөзінің мән-мағынасына кері әсер етіп, оның көркемділігіне бөгет болады. Зерттеу жұмысы барысында көптеген ғалымдардың еңбектері қарастырылды, алайда қазақ тілі мен ағылшын тілдеріндегі дауыс ырғағына салыстырмалы талдау жасалынған еңбек жоқтың қасы екені анықталды. Сондықтан еңбектің басты мақсаты болып табылатын студенттердің ана тілінің ерекшеліктерін ескере отырып, шетел және орыс зерттеушілерінің тәжірибесін негізге алып әдістеме жасалынды. Сонымен қатар қазақ тілді студенттерге ыңғайластырып жасалынған жаттығулар кешені құрылды. В этой статье рассматриваются трудности и методы обучения интонации вопросительных предложений английского языка студентов-казахов языкового вуза. Во многих ситуациях студенты-казахи в своей речи, особенно когда задают вопросы на английском языке, не корректно используют интонацию, и это, конечно же, имеет отрицательное влияние на смысл речи. В процессе исследования работы многих ученых было выявлено, что не много работ существует, посвященных сравнительному анализу интонации вопросительных предложений на казахском и английском языках. Поэтому была создана авторами методика обучения, с учетом особенностей родного языка студентов и основываясь на исследования иностранных и русских ученых, что, в свою очередь, является целью этого исследования. Кроме того, предлагается комплекс упражнений, составленный специально для студентов- казахов.

Библиографические ссылки

1 Kingdon R. The Groundwork of English Intonation. – London: Longmans, Green & Co., 1958.
2 Щерба Л.В. Языковая система и речевая деятельность. – Ленинград: Наука, 1974.

Загрузки

Опубликован

2015-10-19