Қазақ әдебиеті пәнінен өздік жұмыс ұйымдастарудың модульдік жүйедегі жаңа тәсілдері

Авторы

  • З. Қ. Бисенғали әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-дың ф.ғ.д., профессор, Алматы
        26 23

Ключевые слова:

жазушыларының, информациялар, интеллект.

Аннотация

Студенттердің өз бетімен істелетін жұмысында кейде көпшілік біле бермейтін материалдар да қолданылады. Бұлардың аталған жұмысқа қосатын үлесі айтарлықтай. Сондықтан мұндай жұмыстарды талдау барысында жоғарыда аталған бұрын белгісіздеу көрінген деректерді, болмаса әдеби мәтіннен алынған материалдарды қолдану қажет. Материалы о неизвестных миру страницах творчества писателей, невыявленнох их вкладе в литературу, могут быть использованы в самостоятельной работе студентов, в исследованиях по истории литературы. Оказывать им помощь в определении направления исследований– прямой долог ученых, членов университетских кафедр. Свои положительные результаты даст участие в самостоятельной работе студентов, их глубокий анализ, выявление лучших работ и поощрение их творчеств.

Библиографические ссылки

1. Бөкеев О. Өз отыңды өшірме. Роман. – Алматы, 1981.

2. Айтматов Ч. О космоформуле карающей памяти. // Шаханов М. Космоформула карающей памяти. – Алматы, 2001. – С.7.

3. Серікқалев З. Алғы сөз // Амантай Д. Гүлдермен кітаптар. – Алматы, 2003. – 3-4 бб.

4. Серікқалиев З. Сын кітабы. – Алматы, 303 б.

5. Оразалин Н. Әдебиеттің иесі – халық, киесі – елдің рухы... // Әдебиет мәңгілік қозғалыста. – Алматы, 2009. – 624-628 бб.

Загрузки

Как цитировать

Бисенғали, З. Қ. (2015). Қазақ әдебиеті пәнінен өздік жұмыс ұйымдастарудың модульдік жүйедегі жаңа тәсілдері. Вестник КазНУ. Серия филологическая, 136(2). извлечено от https://philart.kaznu.kz/index.php/1-FIL/article/view/649

Выпуск

Раздел

Методика преподавания языка и литературы