Особенности проблемного обучения в педагогическом вузе. Педагогикалық ЖОО-да проблемалық тәлім-тәрбиенің өзгешеліктері.

Авторы

  • Sh. A. Tazhybaeva КазгосженПУ, г. Алматы

Ключевые слова:

обучение, проблемность, индивидуальность, ситуация, принципы, тәлім-тәрбие, мәселелік, даралық, жағдай, ұстанымдар,

Аннотация

В статье рассматриваются особенности проблемного обучения в педагогическом вузе. Автор обращается к принципам организации процесса обучения, к созданию способов проблемных ситуаций на занятиях, а также приводит доводы о преимуществах проблемного обучения. Қазіргі таңда жалпы оқу үдерісін «технологияландыру» мәселесі педагогика ғылымында кеңінен және жан-жақты қарастырылуда. Соған орай қазіргі оқыту үдерісінде бірқатар ірі педагогикалық оқыту технологиялары сұрыпталуда. Сондай ғылыми тұрғыдан негізделіп, мұғалімнің кәсіби біліктілігін жетілдіретін, оқытуда түпкі нәтижеге жетуге кепілдік беретін технологиялардың бірі – проблемалық оқыту технологиясы. Осы тұрғыдан алғанда, аталған мақалада автор педагогикалық жоғары оқу орындарындағы проблемалық тәлім-тәрбиенің ерекшеліктері мен өзгешеліктерін қарастыруға тырысқан. Себебі проблемалық оқыту технологиясы оқушылардың белсенді танымдық қызығушылығын арттыру үшін жаңа ізденістерді қажет етеді. Оқыту үдерісінде проблемалық оқыту элементтерін қолдану өмірге деген шынайы көзқарасты тудырады және де оқу кезінде мақсат қойып, интеллектуалды жұмыс жасап, өмірлік проблемаларды шешуге үйретеді. Соған орай автор оқытуда проблемалық оқыту элементтерін қалай тиімді пайдалануға болатындығын талдай келе, оқыту үдерісін ұйымдастыру ұстанымдарына, сабақ үстінде проблемалық жағдайларды туғызу амал-тәсілдеріне тоқаталады, сонымен қатар проблемалық оқытудың артықшылықтары туралы дәлелдер мен дәйектемелерді келтіреді.

Библиографические ссылки

1 Подласый И.П. Педагогика. – М.: Владос, 2003. – 123 с.
2 Бабанский Ю.К. Проблемное обучение как средство повышение эффективности учения школьников. – Ростов-на-Дону, 1970.
3 Кудрявцев Т.В. Проблемное обучение: истоки, сущность, перспективы. – М.: Знание, 1991.- 226 с.

Загрузки

Опубликован

2015-10-19