Өздік жұмыстарды ұйымдастырудың жаңа бағыттары. Новые направления при организации самостоятельных работ студентов.

Авторы

  • Z.- G. K. Bisenғali әл-Фараби ат. Қазақ ұлттық университеті

Ключевые слова:

өздік жұмыстар, жас қаламгерлер шығармашылығы, көркемдік ізденістер, жаңа бейнелеу әдіс-тәсілдері, көркемдік құралдардың қолданылуы, талданылмаған шығармалар, әдіснамалық көмек, сту- денттердің дүниетанымы, талғам мен тілектер, самостоятельная работа,

Аннотация

Студенттердің өз бетімен орындайтын өздік жұмыстарында жас қаламгерлердің шығармашылығы мен көркемдік ізденістерін талдап, қолданудың маңызы зор. Олардың көркем туындыларындағы жаңа бейнелеу әдіс-тәсілдерінің, көркемдік құралдардың қолдануы кейбір талантты туындыларда болашақ әдеби дамуға аса қажетті үлгілерді әкелуі мүмкін. Студенттер өз жұмыстарында көп талданылмаған шығармаларды қарастыра отыра осы ізденістер өзегіндегі басты көркемдік идеяларға барлау жасайды. Студенттер замана талаптарын жақсы біледі. Бұл бағытта таластың болуы мүмкін емес. Бірақ ұстаздар тарапынан да ескеруге тиісті мәселелер бар. Ең алдымен, олардың таңдаған тақырыптарын дұрыс талдауына, әдіснамалық көмек көрсету. Өйткені шығармаларды талдау барысында уақыттарын текке жіберіп алмаула-рын түсіндіру керек Cтуденттердің дүниетанымы тез өзгеріп келеді. Талғам мен тілектері жоғары. Олардың көбі әдеби әлемдегі озық қазыналарды еркін аралай алады. Сондықтан олардың алдына жоғары талап қойып жаңа танымдардың сұлбасын байқауға әбден болады. Тек, ең алдымен, алдарына қойылатын мақсаттарды түсіндірсе болды. Замана талабына сай жаңа ізденістердің небір көріністерін бірден тауып, талдап көрсете алады. Материалы о молодых писателях, невыявленном их вкладе в литературу могут быть использованы в самостоятельной работе студентов, в исследованиях по истории литературы. Оказывать им помощь в определении направления исследований – прямой долог ученых, членов университетских кафедр. Свои положительные результаты даст участие в самостоятельной работе студентов их глубокий анализ, выявление лучших работ и поощрение их творчества. Студенты хорошо знают требования времени. В этом отношении споров быть не может. Однако есть вопросы, связанные с замечаниями по отношению к преподавателям. Они, прежде всего, связаны с анализом выбранных научных тем, с оказанной методической помощью. Так как необходимо объяснять студентам, что нельзя попусту тратить время, когда идет процесс анализа произведения. Мировоззрение студентов быстро меняется. Их запросы и намерения носят повышенный характер. Большинство из них свободно ориентируются в сокровищнице мировой литературы. Поэтому можно ставить перед ними сложные задачи и наблюдать проявления нового миропонимания. Самое главное – правильно объяснить им поставленные перед ними цели. И они прекрасно справятся с задачами, показывая образцы современного анализа и новые формы поиска.

Библиографические ссылки

1 Оразалин Н. Әдебиеттің иесі – халық, киесі – елдің рухы...// Әдебиет мәңгілік қозғалыста. – Алматы, 2009. – Б. 624-628.
Өздік жұмыстарды ұйымдастырудың жаңа бағыттары 192
Вестник КазНУ. Серия филологическая. № 2(148). 2014
2 Айтматов Ч. О космоформуле карающей памяти // Шаханов М. Космоформула карающей памяти. – Алматы, 2001. –С.7.
3 Нұрмағанбетов Т. Таңдамалы. – Т. 2. – Алматы: Өлке, 2006.
4 Амантай Д. Қарқаралы басында. – Алматы, 2009.
5 Алтай А. Казино. – Алматы: Атамұра, 2008.
6 Нұрпейісов Ә. Соңғы парыз. – Алматы: Жазушы, 1999.
7 Қабдолов З. Әуезов. – Алматы: Санат, 1997.
8 Мағауин М. Жармақ. – Прага: Frt Fokus, 2007.
9 Мұқай Б. Өмірзая. – Алматы: «Парасат» журналы, 2004.

Загрузки

Опубликован

2015-10-19

Выпуск

Раздел

Методика преподавания языка и литературы