Лингвистиканың қолданбалы мақсаттарындағы актерлік өнер

Авторлар

  • Zh.A. Nurshaikhova Zh.A. Nurshaikhova N.Yu. Zuyeva

DOI:

https://doi.org/10.26577/EJPh-2019-4-ph27
        16 14

Аннотация

Театр теориясын көруге және әртүрлі пәндер бойынша мектептерде режиссерлік
идеяларды қолдануға арналған көптеген жұмыстар бар. Қазақ және орыс тілдерін оқитын
шетелдік студенттерді алғашқы оқыту кезеңінде айналысатын қолданбалы лингвистің міндетіне
тіл тобында жұмысты жандандыру және соның белсенділігін арттыру үшін тақтаның шағын
алаңын шығармашылық сахна зертханасына айналдыру қажет болады.
Тіл  үйренушілерді  сабақ  жүргізіп  тұрған  оқытушының  белсенді  келбеті  мен  оның  болып 
жатқан  жағдайға қатысты шынайы әрекеті ынталандырып отыратыны белгілі. Яғни сабақты жасап
отырған – оқытушы, ол қоюшы режиссер, оның негізгі «жағымды» кейіпкері болып табылады.
Оқытушының кәсіби мінез-құлқы жаңадан бастаушыларға арналған тіл сабақтарында
театр теоретиктері ұсынған мінез-құлық ұсынымдарын қамтуы тиіс. Көптеген ерекше театрлық
жаттығулар мектеп жағдайына, тіл бойынша университеттік практикалық сабақтар жағдайына
бейімделуі мүмкін деген идея ұсынылды. Кәсіби актерлік мектепте қолданылатын әртүрлі
жаттығуларды беру, өткізу және бағалау үшін педагогтар үшін қолжетімді формаларды іздеу
және өңдеу басталды. Оқытушының мінез-құлқында студенттердің көзінше қиындықтарды
жеңуге және  ана тілі емес болып табылатын  тілді үйренуде прогреске деген сенімге ие болу
үшін өзгерту керек екенін түсіну қалады. Бұған қол жеткізу мен педагогтардың мінез-құлықтық
құпияларын пайдалану үшін театр педагогикасының проблемаларымен айналысатын танымал
ғалымдардың кеңестеріне құлақ түру қажет. Бұл жағдайда тәжірибелі оқытушы эмпирикалық
жолмен ағымдағы сәтке сәйкес келетін қандай да бір режиссерлік әдісті қолдану қажеттілігін
есептейді.

Жүктелулер

Жарияланды

2020-02-29

Как цитировать

N.Yu. Zuyeva, Z. N. Z. N. (2020). Лингвистиканың қолданбалы мақсаттарындағы актерлік өнер. ҚазҰУ Хабаршысы. Филология сериясы, 176(4), 197–203. https://doi.org/10.26577/EJPh-2019-4-ph27

Шығарылым

Бөлім

Методика преподавания языка и литературы