Үнемдеу құбылысының Магент тіліндегі көрінісі. Экономия – явление в языке Magent

Авторы

  • G. М. Bektemisova Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті

Ключевые слова:

үнем заңы, интернет желісі, ықшамдалу, Mail.ru, закон экономии, сеть интернет, сокращение, М-агент, смайлики, психологическое явление Магент, смайликтер, психологиялық жай-күй,

Аннотация

Үнемдеу құбылысы – тілдің дамуында шешуші қызмет атқаратын лингвистикалық заңдардың бірі. Үнемдеу жалпы тіл білімінде, түркітануда, қазақ тіл білімінде сөз болғанда құбылыс, үрдіс, үдеріс, заңдылық аясында ғана қарастырылып келді. Бірақ соңғы кездегі зерттеулердің нәтижесі үнемдеуді заң деп танып, үнемдеудің ықпалынан болатын тілдегі барлық заңдылықтар мен құбылыстарды соның аясында қарастырудың қажеттілігін көрсетіп отыр. Осы күнге дейінгі зерттеу еңбектерінде үнемдеу заңының тек тіл білімінің салаларына байланысты, яғни фонетика саласында дыбыстардың түсіп қалуы, синтаксисте сөйлемдердің ықшамдалуы қарастырылған болса, бүгінгі мақалада ғылыммен бірге қатарласа дамып келе жатқан жаңа ақпараттық технологиялырдың ықпалы, жастар арасында қолданыс аясының қаншалықты кең екендігі қарастырылады. Сонымен қатар мақалада осы үнем заңының жаңа технологиялар интернет желісі Магентте жастардың қолдану көрінісі талданады. Өзара хат алмасу барысында сөздердің, сөйлемдердің тек белгілі бір дыбыстар арқылы берілуі, көңіл-күйді білдіруде смайликтерді қолдану және осы әрекеттердің орын алуына итермелейтін, яғни үнемдеу заңын қолдану аясының ұлғаюына ықпал еткен факторлар анықталады. Это один из лингвистичесих законов, который имеет решающую функцию в равитии языка. Экономия в общей лингвистике в тюркологии, в казахском языкознании рассматривалась только как явление, процесс, тенденция, закономерность. Однако результат последних исследовании воспринимает экономию как закон, а все закономерности и явления, которые возникают в результате воздействия экономии, показывает необходимость рассмотрения их на этом фоне. Если до этого времени в исследоваиях закон экономии рассматривался в связи с направлениями лингвистики, например в фонетике – элизия звуков, в синткасисе – предложении, то в данной статье рассматриваются влияние информационных технологии, насколько шире его использование в языке молодежи. А также в статье рассматривается использование закона экономии молодежью в сети интернет М-агент. В прцессе переписки слова и предложения передаются определенными звуками, эмоциональное состояние собеседников обозначаются смайликами, то есть, мы рассматриваем факторы, которые приводят к широкому использованию закона экономии.

Библиографические ссылки

1 www.wikipedia.ru
2 Оданова С.А. Қазақ тіліндегі түбір сөздердің үнемделуі (автореферат). – Алматы, 2010.

Загрузки

Опубликован

2015-10-19