ЖАРНАМАДАҒЫ ТҮР-ТҮС АТАУЛАРЫНЫҢ БЕРІЛУ СИПАТЫ

Авторы

  • Б. С. Тəңірбергенова Казахский национальный университет имени аль-Фараби
        42 131

Ключевые слова:

Түр-түс, жарнама, экономика, интеллектуалды қызмет

Аннотация

В этой статье в психолингвистическом аспекте рассматриваются цветообозначения в казахских рекламных текстах.

Библиографические ссылки

1. Аитова Н.Н. Қазақ тіліндегі түр-түс атауларының когнитивтік семантикасы: Оқу құралы. – Ақтөбе: Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе мемлекеттік университеті, 2006. – 161 бет.
2. Қайдаров Ə., Ахтамбердиева З., Өмірбеков Б. Түр-түстердің тілдегі көрінісі. – Ана тілі, 1992. – 160 бет.
3. Ахметжанова Ф.Р., Қайырбаева Қ.Т. Түр-түске байланысты тұрақты сөз тіркестері. / Шығыс Қазақстан мем. ун-ті. – Өскемен, 2000. – 136 бет.
4. Шойбеков Р.Н. Кейбір түр-түс атауларының мағыналары // Қазақ ССР ҒА Хабарлары. Филология сериясы, 1990, №3.
5. Солтанбекова Ғ.Ə. Қазақ жарнамалары: тілдік сипаты жəне олардың ықпал ету қызметі. Филология ғылымдарының кандидаты ғылыми дəрежесін алу үшін дайындалған диссертация. Алматы, 2001.
6. Қазақ тілінің түсіндірме сөздігі. 6том. ҚазақССР-нің «Ғылым» баспасы, 1982.

Загрузки

Как цитировать

Тəңірбергенова Б. С. (2015). ЖАРНАМАДАҒЫ ТҮР-ТҮС АТАУЛАРЫНЫҢ БЕРІЛУ СИПАТЫ. Вестник КазНУ. Серия филологическая, 132(2). извлечено от https://philart.kaznu.kz/index.php/1-FIL/article/view/908