ДБІ технологиясы арқылы өзара ұқсас, біртектес лексика-грамматикалық единицаларды кесте және сызба арқылы оқыту

Авторы

  • С. Т. Садықова Казахский Национальный Университет имени аль - Фараби
  • Б. Т. Абдошева Казахский Национальный Университет имени аль - Фараби

Ключевые слова:

осознание, практикалық, мышление.

Аннотация

Қазақ тілін өзге ұлт өкілдеріне оқытуда тілдік қатынасты жүзеге асыратын қатысымдық тұлғалар тіл ғылымының салалары – лексикология, морфология, сөзжасам, синтаксис объектілерін зерттеуді қамтиды. Тілдік қатынастың негізін сөйлеу процесі құрайды. Сөйлеу, пікір алысу процесінде басты орын сөз бен сөздің байланысы, грамматикалық формалар және мағыналар, сөз тіркестері, сөзжасам сияқты тіл білімі салаларының барлығы қарастырылады. В данной статье рассматриваются методы обучения лексико-грамматическим единицам казахского языка через таблицы и графические изображения по технологии укрупнения дидактических единиц.

Библиографические ссылки

1. Костомаров В.Г., Митрофанова О.Д. Методическая руководство для преподавания русского языка иностранцам. – 3-издание. –
Москва, 1984.

2. Ақбаева Қ. Оқу орыс тілінде жүретін мектептерде қазақ тілін оқытудың кейбір мәселелері. – Алматы: Рауан, 1997. – 86 б.

3. Қоянбаев Ж.Б., Қоянбаев Р.М.. Педагогика. – Алматы: Эвеор, 2004.

4. Оразбаева Ф.Ш., Сағидолда Г., Қасым Б., Қобыланова А., Есенова Қ., Исабекова Ұ., Қасабек Қ., Балтабаева Ж., Мұхамади Қ.,Рахметова Р., Көпбаева Ж. Қазіргі қазақ тілі. Оқу құралы. – Алматы: Ptins, 2005.

5. Садықова С.Т. Қазақ тілін дидактикалық бірліктерді ірілендіру технологиясы арқылы оқыту әдістемесі. – Канд. дисс. авторефераты.

Загрузки

Опубликован

2015-10-19

Выпуск

Раздел

Методика преподавания языка и литературы