ТІЛ ҮЙРЕТУ ҮРДІСІНДЕГІ ЖАДЫНЫҢ ҚЫЗМЕТІ

Авторлар

  • С. Т. Садықова Казахский национальный университет имени аль-Фараби
        24 27

Кілттік сөздер:

Тілдік қарым-қатынасты іске асыру, жедел жады, ұзақ мерзімді жады, тікелей жады

Аннотация

В данной статье рассматривается роль памяти в процессе обучения языку. Даются рекомендации по использованию технологии укрупнения дидактических единиц.

Библиографиялық сілтемелер

1. Лысенкова С.Н. Методом опережающего обучения. - Москва: Просвещение, 1973.
2. Аханов К. Тіл білімінің негіздері. -Алматы: Мектеп, 1978.
3. Оразбаева Ф.Ш., Сағидолда Г., Қасым Б., Қобыланова А., Есенова Қ., Исабекова Ұ., Қасабек Қ., Балтабаева Ж., Мұхамади Қ., Рахметова Р., Көпбаева Ж. Қазіргі қазақ тілі. Оқу құралы. -Алматы. Ptins, 2005ж. [390-391]
4. Жарықбаев Қ. Психология. -Алматы, Білім, 1993 (266 б.)
5. Богословский В.В. Жалпы психология. Москва, 1981.
6. Садықова С.Т. Қазақ тілін дидактикалық бірліктерді ірілендіру технологиясы арқылы оқыту әдістемесі. Канд. дисс. авторефераты.
7. Қазақ тілі және әдебиеті орыс мектептерінде №7, 2008

Жүктелулер

Как цитировать

Садықова, С. Т. (2015). ТІЛ ҮЙРЕТУ ҮРДІСІНДЕГІ ЖАДЫНЫҢ ҚЫЗМЕТІ. ҚазҰУ Хабаршысы. Филология сериясы, 134(4). вилучено із https://philart.kaznu.kz/index.php/1-FIL/article/view/1335

Шығарылым

Бөлім

Методика преподавания языка и литературы