Қазақ тілін оқытуда инновациялық технологияларды қолдану

Авторлар

  • N. Zh., Kurman М.В.Ломоносов атындағы ММУ Қазақстан филиал
  • К. К. Turarova М.В.Ломоносов атындағы ММУ Қазақстан филиал
        164 38

Кілттік сөздер:

инновациялық технологиялар, ғаламтор, сайт, он¬ лайн сабақтар, виртуалдық білім беру, оқу телевизиясы.

Аннотация

Бұл мақалада қазақ тілін жоғары оқу орындарындағы өзгетілді аудиторияда оқыту үдерісіндегі инновациялық технологияның ма¬ ңызы қарастырылады. Қазақстандық жоғары білім беру жүйесінің алдына қойылған негізгі міндеттердің бірі – мамандарды даярлау жөніндегі мемлекеттік тапсырысты сапалы деңгейде орындау жо¬ лындағы жаңашыл ізденістер мен білім берудің инновациялық тех¬ нологияларын енгізу. Инновациялық бағытта қызмет етіп жатқан жоғары оқу орындарының ерекшеліктері, түрлері аталып көрсеті¬ леді. Мақалада ғаламтордың сабақта қолданатын екі қыры туралы айтылады. Сайттар арқылы ғаламтордың компьютерлік-телекомму¬ никациялық мүмкіншіліктерін сабақ барысында пайдалану жөнінде ұсыныстар беріледі. Мақалада онлайн сабақтарының тиімділігі сабақ үлгісі негізінде көрсетіледі. Қашықтан оқыту технологиясының мүм¬ кіншіліктері, тиімділігі, қазіргі жағдайы, туындап отырған мәселелері туралы баяндалады. Қашықтан оқыту технологиясының тиімділігінің ерекшеліктері қарастырылады. Сонымен бірге авторлар мақалада оқу телевизиясынының қазақ тілін оқытудағы орны туралы айтады. Мақалада оқу телевизиясына анықтама берілген. Қазақ тілін терең¬ дете және екінші тіл ретінде оқытуға арналған сайттарды пайдалану туралы кеңестер берілген. Қазақ тілін оқытуда инновациялық техно¬ логияларды қолдану мәселесі – барлық мүмкіндік пен жаңалықтарды қазақ тілін сапалы үйрету жүйесіне енгізудің тиімді жолдарын қарас¬ тыру міндеті.

Библиографиялық сілтемелер

11.http://emag.iis.ru/arc/infosoc/emag.nsf/BPA/4e997577beaa6b6fc325765f0051b1d5: Формирование новой образовательной системы Республики Казахстан в эпоху информационных технологий (Национальный доклад Казахстана на II Международном конгрессе ЮНЕСКО «Образование и информатика»)
2 2.http://www.chem.msu.su/rus/books/2013/science-education-2013/036.pdf
3 3.Концепция создания и развития учебного телевидения в Республике Казахстан
4 4.Құрман Н., Әбушәріп Ә. Оқытудың инновациялық технологиялары//–Астана, 2014. – 150 б.

11.http://emag.iis.ru/arc/infosoc/emag.nsf/BPA/4e997577beaa6b6fc325765f0051b1d5: Formirovanie novoj obrazovatel’noj sistemy Respubliki Kazahstan v jepohu informacionnyh tehnologij (Nacional’nyj doklad Kazahstana na II Mezhdunarodnom kongresse JuNESKO «Obrazovanie i informatika»)
2 2.http://www.chem.msu.su/rus/books/2013/science-education-2013/036.pdf
3 3.Koncepcija sozdanija i razvitija uchebnogo televidenija v Respublike Kazahstan
4 4.Kurman N., Abusharіp A. Okytudyn innovacijalyk tehnologijalary. – Astana, 2014. – 150 b.

Жүктелулер

Как цитировать

Kurman, N. Z., & Turarova К. К. (2016). Қазақ тілін оқытуда инновациялық технологияларды қолдану. ҚазҰУ Хабаршысы. Филология сериясы, 157(5). вилучено із https://philart.kaznu.kz/index.php/1-FIL/article/view/1631

Шығарылым

Бөлім

Методика преподавания языка и литературы