Қазақ биінің болашақ хореограф педагогын дайындаудың кейбір аспектілер

Авторлар

  • А. Moldakhmetova Т. Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы
        55 10

Кілттік сөздер:

білім, би қимылдары, педагогика, оқыту әдістеме¬ сі, дүниетаным, теориялық білім.

Аннотация

Мақалада «Қазақ биі» пәні педагог-хореографын дайындаудың кейбір аспектілері қарастырылады. Ұлттық би сабақтарын оқыту¬ дың дәстүрлі формаларының жетпей жатқан әдістері проблемалары қозғалды. Қазақ биінің «сыйлық» қалпы мен «айналма» қол қозғалы¬ сын мысалға ала отырып би лексикасының семантикасы ашылады, ежелгі көшпенділердің ұлттық би тілімен берілген философиялық ой жүйесінің, дүниетанымының бейнеленуі суреті беріледі. Мақалада қарастырылған кейбір аспектілерге келтірілген мысалдар қазақ биін үйретуші педагогтардың сыйымды, толыққанды және табысты оқы¬ ту жүйесінің ажырамас бөлігі болып табылады. Қазақ биі бойынша педагог-хореографты қалыптастыруға елеулі әсер етуге арналған не¬ гіз ретінде қолданылатын, студенттің психологиялық-педагогикалық, әдіснамалық білігін дамытуға және дүниетанымын кеңейтуге әсер ететін би қимылдарының туындауы туралы теориялық білім жүйесін жасаудың өзектілігі кеңінен ашылған. Осы мақалада қарастырылған мәселелер би мұрасының сақталуы мен насихатталуына, жеке тұлға¬ ны рухани-адамгершілік және эстетикалық тұрғыдан тәрбиелеуге, сондай-ақ қазақ биін оқыту үдерісіне жаңартпашылық әдістерді ен¬ гізуге бағытталаған.

Библиографиялық сілтемелер

1 1.Қазақстан Республикасы Президенті Н.Ә.Назарбаевтың ҚР Парламенттер палаталарының бірлескен мәжілісіндегі
Қазақстан халқына Жолдауы // Казахстанская правда. – 8.01.2012. – 2– 3 бб.
2 2.Абрамзон С.М. Киргизы и их этногенетические и историко-культурные связи. – Фрунзе: Кыргызстан, 1990. – 478  б.
– 290 б.
3 3.Аязбекова С.Ш. Картины мира этноса: Коркут-ата и философия музыки казахов. – Алматы: ҚР БҒМ Философия
және саясаттану институтының компьютерлік-баспа орталығы, 1999. – 285 б. – 104-105 б.
4 4.Уәлиханов Ш.Ш. 5 т. шығармалар жинағы. – Т. 1. – Алматы: ҚазКСР ҒА баспасы, 1961. – 431 б. – 483 б.
5 5.Кулбекова А.К., Изим Т.О. Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі. – Астана: Tengri Ltd, 2012. – 200 б. –
35,  52  б.
6 6.Абиров Д.Т., Исмаилов А.С. Казахские народные танцы. – Алматы: Казгослитиздат, 1983. – 111 б.
7 7.Абиров Д.Т. История казахского танца. – Алматы: Санат, 1997. – 160 б.
8 8.Жиенкулова Ш.Б. Казахские танцы. 1955.
9 9.Жиенкулова Ш.Б. Тайна танца. – Алматы: Өнер, 1980. – 280 б.
10 10.Всевролодская-Голушкевич О.В. Школа казахского танца. – Алматы: Өнер, 1994. – 184 б.
11 11.Всевролодская–Голушкевич О.В. Бақсы ойыны. – Алматы: Рауан, 1996. – 144 б.
12 12.Всевролодская–Голушкевич О.В. Пять казахских танцев. – Алматы: Өнер, 1988. – 152 б.
13 13.Терехова Т.В. Размышления на тему спортивных бальных танцев // ҚР БҒМ Поиск. – 2013. – №1. – 2013.

Жүктелулер

Как цитировать

Moldakhmetova А. (2016). Қазақ биінің болашақ хореограф педагогын дайындаудың кейбір аспектілер. ҚазҰУ Хабаршысы. Филология сериясы, 157(5). вилучено із https://philart.kaznu.kz/index.php/1-FIL/article/view/1644