Шетелдік студенттерді қазақ және орыс тілдеріне проблемалық оқытудың түрлері

Авторлар

  • А. Ye. Sadenova әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университет
  • А. S. Aytpayeva әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университет
        17 15

Кілттік сөздер:

ауызша тілдесу, типтік диалог, проблемалық оқы¬ ту, тілге бейімдеу, коммуникативтік, құзыреттілік.

Аннотация

Бұл мақалада жалғастырушы деңгейдегі шетелдік студенттер­ ді қазақ және орыс тілдерінде тілге бейімдеу сабағында оқытудың проблемалық түрлерін қолдану мәселелері қарастырылады. Ма­ қалада шетелдік студенттердің қазақ және орыс тілдерінде ауыз­ ша тілдесу құзыреттіліктерін қалыптастырудың түрлі әдіс-тәсілдері қарастырылады, шартты және шынайы жағдаяттардың қолданылуы талданады, ауызша тілдесу дағдыларын дамыту үшін ұсынымдар бе­ ріледі. Қазақ және орыс тілдерін оқитын шетелдік студенттердің сөй­ леуін қалыптастыру мәселелері қарастырылады. Сөйлеу үшін қажетті жайттардың арасындағы жағдаят мәселесіне және оның компонент­ теріне назар аударылады. Оқу үдерісі барлық шынайы жағдаяттар­ ды көрсете алмайды, сондықтан да шынайы тілдік қатынасқа жақын коммуникативтік оқу жағдаяттарының үлгілері ұсынылады. Мақалада оқудың түрлі кезеңдеріне тиесілі түрлі әдістемелік ұсыныстар беріл­ ген. Айтылымның тілдік қана емес, сондай-ақ мазмұнды жағына да назар аударылады. Сөйлеуге үйрету үшін көрнекі нысандар, диалог­ тар мен мәтіндерді қолдану ұсынылады. Мақалада ұсынылған жат­ тығулардың жүйесі ауызша сөйлеуді дамытуға көмектеседі. Мұнда ең алдымен айтылымның туындауы, оның коммуникативтік мәні мен тілдің нормасына сай келуі дамытылады

Библиографиялық сілтемелер

1 1.Леонтьев А.А. Психолингвистические единицы и порождение речевого высказывания. – М., 1969. – 307с.
2 2.Зимняя И.А. Психологические аспекты обучения говорению на иностранном языке. – М.: Просвещение, 1985. – 159  с.
3 3.Кучинский Г.М. Психологический анализ содержания диалога при совместном решении мыслительной задачи //
Проблемы общения в психологии. – М.: Наука, 1981.
4 4.Ломов Б.Ф. Общение как проблема общей психологии // Методологические проблемы социальной психологии. – М.: Наука, 1975.
5 5.Петровский А.В. Личность. Деятельность. Коллектив. – М.: Политиздат, 1982. –255 с.
6 6.Авторские технологии в преподавании языков / Под общ. ред. Ж.А. Нуршаиховой. – Алматы: Бастау, 2010. – 233 с.
7 7.Гальскова Н.Д., Гез Н.И. Теория обучения иностранным языкам. Лингводидактика и методика. – М.: Академия,
2008. – 336с.
8 8.Земская Е.А. Русская разговорная речь. Лингвистический анализ и проблемы обучения. – М.: Наука, 2006. – 240 с.
9 9.Капитонова Т.И., Московкин Л.В., Щукин А.Н. Методы и технологии обучения русскому языку как иностранному.
– Москва, 2008. – 160с.
10 10.Саденова А.Е. Диалогтық сөйлеу – сөйлеу әрекетінің өнімді түрі // Вестник КазНУ. Серия филологическая. – 2009.
– №1 (117). – С. 161-165.

1 1.Leont’ev A.A. Psiholingvisticheskie edinicy i porozhdenie rechevogo vyskazyvaniya. – M., 1969. – 307s.
2 2.Zimnyaya I.A. Psihologicheskie aspekty obucheniya govoreniyu na inostrannom yazyke. – M.: Prosveshchenie, 1985. –
159  s.
3 3.Kuchinskij G.M. Psihologicheskij analiz soderzhaniya dialoga pri sovmestnom reshenii myslitel’noj zadachi // Problemy
obshcheniya v psihologii. – M.: Nauka, 1981.
4 4.Lomov B.F. Obshchenie kak problema obshchej psihologii // Metodologicheskie problemy social’noj psihologii. – M.:
Nauka, 1975.
5 5.Petrovskij A.V. Lichnost’. Deyatel’nost’. Kollektiv. – M.: Politizdat, 1982. –255 s.
6 6.Avtorskie tekhnologii v prepodavanii yazykov / Pod obshch. red. ZH.A. Nurshaihovoj. – Almaty: Bastau, 2010. – 233 s.
7 7.Gal’skova N.D., Gez N.I. Teoriya obucheniya inostrannym yazykam. Lingvodidaktika i metodika. – M.: Akademiya, 2008.
– 336s.
8 8.Zemskaya E.A. Russkaya razgovornaya rech’. Lingvisticheskij analiz i problemy obucheniya. – M.: Nauka, 2006. – 240 s.
9 9.Kapitonova T.I., Moskovkin L.V., SHCHukin A.N. Metody i tekhnologii obucheniya russkomu yazyku kak inostrannomu.
– Moskva, 2008. – 160s.
10 10.Sadenova A.E. Di’’alogti’q so’ylew – so’ylew a’reketіnіng o’nіmdі tu’rі // Vestnik KazNU. Seriya filologicheskaya. – 2009.
– №1 (117). – S. 161-165.

Жүктелулер

Как цитировать

Sadenova А. Y., & Aytpayeva А. S. (2016). Шетелдік студенттерді қазақ және орыс тілдеріне проблемалық оқытудың түрлері. ҚазҰУ Хабаршысы. Филология сериясы, 158(6). вилучено із https://philart.kaznu.kz/index.php/1-FIL/article/view/1664

Шығарылым

Бөлім

Методика преподавания языка и литературы