Шетелдік студенттерді қазақ және орыс тілдеріне проблемалық оқытудың түрлері
Кілттік сөздер:
ауызша тілдесу, типтік диалог, проблемалық оқы¬ ту, тілге бейімдеу, коммуникативтік, құзыреттілік.Аннотация
Бұл мақалада жалғастырушы деңгейдегі шетелдік студенттер ді қазақ және орыс тілдерінде тілге бейімдеу сабағында оқытудың проблемалық түрлерін қолдану мәселелері қарастырылады. Ма қалада шетелдік студенттердің қазақ және орыс тілдерінде ауыз ша тілдесу құзыреттіліктерін қалыптастырудың түрлі әдіс-тәсілдері қарастырылады, шартты және шынайы жағдаяттардың қолданылуы талданады, ауызша тілдесу дағдыларын дамыту үшін ұсынымдар бе ріледі. Қазақ және орыс тілдерін оқитын шетелдік студенттердің сөй леуін қалыптастыру мәселелері қарастырылады. Сөйлеу үшін қажетті жайттардың арасындағы жағдаят мәселесіне және оның компонент теріне назар аударылады. Оқу үдерісі барлық шынайы жағдаяттар ды көрсете алмайды, сондықтан да шынайы тілдік қатынасқа жақын коммуникативтік оқу жағдаяттарының үлгілері ұсынылады. Мақалада оқудың түрлі кезеңдеріне тиесілі түрлі әдістемелік ұсыныстар беріл ген. Айтылымның тілдік қана емес, сондай-ақ мазмұнды жағына да назар аударылады. Сөйлеуге үйрету үшін көрнекі нысандар, диалог тар мен мәтіндерді қолдану ұсынылады. Мақалада ұсынылған жат тығулардың жүйесі ауызша сөйлеуді дамытуға көмектеседі. Мұнда ең алдымен айтылымның туындауы, оның коммуникативтік мәні мен тілдің нормасына сай келуі дамытыладыБиблиографиялық сілтемелер
1 1.Леонтьев А.А. Психолингвистические единицы и порождение речевого высказывания. – М., 1969. – 307с.
2 2.Зимняя И.А. Психологические аспекты обучения говорению на иностранном языке. – М.: Просвещение, 1985. – 159 с.
3 3.Кучинский Г.М. Психологический анализ содержания диалога при совместном решении мыслительной задачи //
Проблемы общения в психологии. – М.: Наука, 1981.
4 4.Ломов Б.Ф. Общение как проблема общей психологии // Методологические проблемы социальной психологии. – М.: Наука, 1975.
5 5.Петровский А.В. Личность. Деятельность. Коллектив. – М.: Политиздат, 1982. –255 с.
6 6.Авторские технологии в преподавании языков / Под общ. ред. Ж.А. Нуршаиховой. – Алматы: Бастау, 2010. – 233 с.
7 7.Гальскова Н.Д., Гез Н.И. Теория обучения иностранным языкам. Лингводидактика и методика. – М.: Академия,
2008. – 336с.
8 8.Земская Е.А. Русская разговорная речь. Лингвистический анализ и проблемы обучения. – М.: Наука, 2006. – 240 с.
9 9.Капитонова Т.И., Московкин Л.В., Щукин А.Н. Методы и технологии обучения русскому языку как иностранному.
– Москва, 2008. – 160с.
10 10.Саденова А.Е. Диалогтық сөйлеу – сөйлеу әрекетінің өнімді түрі // Вестник КазНУ. Серия филологическая. – 2009.
– №1 (117). – С. 161-165.
1 1.Leont’ev A.A. Psiholingvisticheskie edinicy i porozhdenie rechevogo vyskazyvaniya. – M., 1969. – 307s.
2 2.Zimnyaya I.A. Psihologicheskie aspekty obucheniya govoreniyu na inostrannom yazyke. – M.: Prosveshchenie, 1985. –
159 s.
3 3.Kuchinskij G.M. Psihologicheskij analiz soderzhaniya dialoga pri sovmestnom reshenii myslitel’noj zadachi // Problemy
obshcheniya v psihologii. – M.: Nauka, 1981.
4 4.Lomov B.F. Obshchenie kak problema obshchej psihologii // Metodologicheskie problemy social’noj psihologii. – M.:
Nauka, 1975.
5 5.Petrovskij A.V. Lichnost’. Deyatel’nost’. Kollektiv. – M.: Politizdat, 1982. –255 s.
6 6.Avtorskie tekhnologii v prepodavanii yazykov / Pod obshch. red. ZH.A. Nurshaihovoj. – Almaty: Bastau, 2010. – 233 s.
7 7.Gal’skova N.D., Gez N.I. Teoriya obucheniya inostrannym yazykam. Lingvodidaktika i metodika. – M.: Akademiya, 2008.
– 336s.
8 8.Zemskaya E.A. Russkaya razgovornaya rech’. Lingvisticheskij analiz i problemy obucheniya. – M.: Nauka, 2006. – 240 s.
9 9.Kapitonova T.I., Moskovkin L.V., SHCHukin A.N. Metody i tekhnologii obucheniya russkomu yazyku kak inostrannomu.
– Moskva, 2008. – 160s.
10 10.Sadenova A.E. Di’’alogti’q so’ylew – so’ylew a’reketіnіng o’nіmdі tu’rі // Vestnik KazNU. Seriya filologicheskaya. – 2009.
– №1 (117). – S. 161-165.
2 2.Зимняя И.А. Психологические аспекты обучения говорению на иностранном языке. – М.: Просвещение, 1985. – 159 с.
3 3.Кучинский Г.М. Психологический анализ содержания диалога при совместном решении мыслительной задачи //
Проблемы общения в психологии. – М.: Наука, 1981.
4 4.Ломов Б.Ф. Общение как проблема общей психологии // Методологические проблемы социальной психологии. – М.: Наука, 1975.
5 5.Петровский А.В. Личность. Деятельность. Коллектив. – М.: Политиздат, 1982. –255 с.
6 6.Авторские технологии в преподавании языков / Под общ. ред. Ж.А. Нуршаиховой. – Алматы: Бастау, 2010. – 233 с.
7 7.Гальскова Н.Д., Гез Н.И. Теория обучения иностранным языкам. Лингводидактика и методика. – М.: Академия,
2008. – 336с.
8 8.Земская Е.А. Русская разговорная речь. Лингвистический анализ и проблемы обучения. – М.: Наука, 2006. – 240 с.
9 9.Капитонова Т.И., Московкин Л.В., Щукин А.Н. Методы и технологии обучения русскому языку как иностранному.
– Москва, 2008. – 160с.
10 10.Саденова А.Е. Диалогтық сөйлеу – сөйлеу әрекетінің өнімді түрі // Вестник КазНУ. Серия филологическая. – 2009.
– №1 (117). – С. 161-165.
1 1.Leont’ev A.A. Psiholingvisticheskie edinicy i porozhdenie rechevogo vyskazyvaniya. – M., 1969. – 307s.
2 2.Zimnyaya I.A. Psihologicheskie aspekty obucheniya govoreniyu na inostrannom yazyke. – M.: Prosveshchenie, 1985. –
159 s.
3 3.Kuchinskij G.M. Psihologicheskij analiz soderzhaniya dialoga pri sovmestnom reshenii myslitel’noj zadachi // Problemy
obshcheniya v psihologii. – M.: Nauka, 1981.
4 4.Lomov B.F. Obshchenie kak problema obshchej psihologii // Metodologicheskie problemy social’noj psihologii. – M.:
Nauka, 1975.
5 5.Petrovskij A.V. Lichnost’. Deyatel’nost’. Kollektiv. – M.: Politizdat, 1982. –255 s.
6 6.Avtorskie tekhnologii v prepodavanii yazykov / Pod obshch. red. ZH.A. Nurshaihovoj. – Almaty: Bastau, 2010. – 233 s.
7 7.Gal’skova N.D., Gez N.I. Teoriya obucheniya inostrannym yazykam. Lingvodidaktika i metodika. – M.: Akademiya, 2008.
– 336s.
8 8.Zemskaya E.A. Russkaya razgovornaya rech’. Lingvisticheskij analiz i problemy obucheniya. – M.: Nauka, 2006. – 240 s.
9 9.Kapitonova T.I., Moskovkin L.V., SHCHukin A.N. Metody i tekhnologii obucheniya russkomu yazyku kak inostrannomu.
– Moskva, 2008. – 160s.
10 10.Sadenova A.E. Di’’alogti’q so’ylew – so’ylew a’reketіnіng o’nіmdі tu’rі // Vestnik KazNU. Seriya filologicheskaya. – 2009.
– №1 (117). – S. 161-165.
Жүктелулер
Как цитировать
Sadenova А. Y., & Aytpayeva А. S. (2016). Шетелдік студенттерді қазақ және орыс тілдеріне проблемалық оқытудың түрлері. ҚазҰУ Хабаршысы. Филология сериясы, 158(6). вилучено із https://philart.kaznu.kz/index.php/1-FIL/article/view/1664
Шығарылым
Бөлім
Методика преподавания языка и литературы