Шетел тілін қашықтықтан оқыту технологиясы

Авторлар

  • N. A. Suttibayev Казахский национальный университет имени аль-Фараби
  • B. B. Tuleubayeva
  • B. K. Issabayeva
        28 12

Кілттік сөздер:

қашықтықтан оқыту, технология, қатысымдық, қалыптастыру, компьютер, шетел тілі, белсенділік.

Аннотация

Бұл мақалада шетел тілін қашықтықтан оқыту технологиясы туралы мәселелер қаралады. Шетел тілін қашықтықтан оқыту оқытушымен оқушының белсенді әрекетімен тығыз байланыса отырып, тұлғаның белсенділігі ізденушілік әрекетінде көрініс табады. Қашықтықтан оқыту жүйесінде оқушының белсенділігі оқушылар тобына қажетті білімді, іскерлік, дағдыны жедел жеткізуге және шығармашыл, өзін-өзі басқара алатын жеке тұлғаны қалыптастыруға бағытталған. Осыған сәйкес, студент пен оқу тобы белсенділігі шетел тілді компьютер арқылы тез меңгеруге, өзіне керекті қатысымдық іскерлік пен дағдыны қалыптастыруға, жеке тұлғаға қажет қасиеттерді қабылдауға, белсенді саналы жұмыс жасауға мүмкіндік береді. Қашықтықтан оқыту жүйесінде оқу әрекетінің белсенділігі түрлі жолдармен, көбінесе оқу материалдарын арнайы ұйымдастыру, оның бір жерге ұтымды шоғырлануы мен бөлінуі, оқытудың ерекше ұтымды формалар және әдіс-тәсілдері, сондай-ақ оқытушы мен студенттің әлеуеті мүмкіншіліктерін өнімді пайдалану және оны тәжірибеде ұтымды қолдану арқылы іске асады. Осыған сәйкес, студент пен оқу тобы белсенділікпен шетел тілді компьютер арқылы тез меңгеруге, өзіне керекті қатысымдық іскерлік пен дағдыны қалыптастыруға, жеке тұлғаға қажет қасиеттерді қабылдауға, белсенді саналы жұмыс жасауға мүмкіндік береді.

Библиографиялық сілтемелер

1.1. Dobson J.M. Effective techniques for English Conversation group. US Information Agency. – Washington D.C., 1997.
2.2. Ерназарова З.Ш. Қазақ тілін оқытудың төрт деңгейлік
бағдарламасы. Қазақ тілі: Әдістеме.
Республикалық ғылыми- әдістемелік.
– К. 4. – 2007. – 2 б.
3.3. Воровщиков С.Г. Учебно- позновательная компетентность школьников // Управление
современной школы. – 2007. – №6. – С. 81.
4.4. Әтежанов Г. Психологиялық- педагогикалық құзырлықты қалыптастырудағы жаңа формация мұғалімінің
рөлі // Қазақ тілі. – 2008. – №4. – Б. 6.
5.5. Жамашева Ж. Қашықтықтан оқыту – ақпаратты тиімді таратудың жаңа нысандарының бірі // Қазақ тілі мен әдебиеті. – 2007. – №8. – Б. 118.


1.1. Dobson J.M. Effective techniques for English Conversation group. US Information Agency. – Washington D.C., 1997.
2.2. Ernazarova Z. Qazaq tilin okitudin tort dengeilik bagdarlamasi. Qazaq tili: Adisteme. Respublikalik gilimy-adistemelik. –
K. 4. – 2007. – 2 b.
3.3. Voroshkov S.G. Uchebno-poznovatelnaya kompetentnost shkolnikov. Upravlenie sovremennoi shkoli. – 2007. – №6. –
С. 81.
4.4. Atezhanov G. Psihologialik-pedagogicalik kuzirlikti kaliptastirudagi zhana formasia mugalimining roli // Qazaq tili. – 2008.
– №4. B. 6.
5.5. Zhamasheva Zh. Kashiktiktan okitu – akparatti tuimdi taratuding zhana nisandarining biri // Qazaq tili men adebieti. – 2007. – №8. – B. 118.

Жүктелулер

Как цитировать

Suttibayev, N. A., Tuleubayeva, B. B., & Issabayeva, B. K. (2016). Шетел тілін қашықтықтан оқыту технологиясы. ҚазҰУ Хабаршысы. Филология сериясы, 154(2). вилучено із https://philart.kaznu.kz/index.php/1-FIL/article/view/1761

Шығарылым

Бөлім

Методика преподавания языка и литературы