Дидактикалық көпөлшемді құралдарды құрудың теориялық-әдістемелік негіздері
Кілттік сөздер:
дидактикалық көпөлшемді құралдар, сананың көпөлшемділігі, ойлаудың креативті және технологиялық сатылары, бөлшектену қағидасы, оң жақ мишық, бейнелікұғымдық формаАннотация
Мақалада дидактикалық көпөлшемді аспаптар мәселесі қарастырылады. Бұл мәселені педагогика ғылымдарының докторы В.Э. Штейнберг терең қарастырған, ол осы құралдарды жасап шығарды және сипаттама берді. Дидактикалық көпөлшемді технология қазақ тілі мен әдебиеті мұғаліміне тілдік қызметтің барлық түрлерін практикалық тұрғыдан қолдануға мүмкіндік береді. Олар әр оқушымен жеке және түрліше жұмыс істеуді қамтамасыз етеді.
Жүктелулер
Как цитировать
Zhusanbaeva, S. B., & Zhusanbaeva А. Т. (2016). Дидактикалық көпөлшемді құралдарды құрудың теориялық-әдістемелік негіздері. ҚазҰУ Хабаршысы. Филология сериясы, 161(3). вилучено із https://philart.kaznu.kz/index.php/1-FIL/article/view/1992
Шығарылым
Бөлім
Методика преподавания языка и литературы