Дидактикалық көпөлшемді құралдарды құрудың теориялық-әдістемелік негіздері

Авторлар

  • S. B. Zhusanbaeva әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
  • А. Т. Zhusanbaeva әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
        20 18

Кілттік сөздер:

дидактикалық көпөлшемді құралдар, сананың көпөлшемділігі, ойлаудың креативті және технологиялық сатылары, бөлшектену қағидасы, оң жақ мишық, бейнелік­ұғымдық форма

Аннотация

Мақалада дидактикалық көпөлшемді аспаптар мәселесі қарас­тырылады. Бұл мәселені педагогика ғылымдарының докторы В.Э. Штейнберг терең қарастырған, ол осы құралдарды жасап шы­ғарды және сипаттама берді. Дидактикалық көпөлшемді технология қазақ тілі мен әдебиеті мұғаліміне тілдік қызметтің барлық түрлерін практикалық тұрғыдан қолдануға мүмкіндік береді. Олар әр оқушымен жеке және түрліше жұмыс істеуді қамтамасыз етеді.

Жүктелулер

Как цитировать

Zhusanbaeva, S. B., & Zhusanbaeva А. Т. (2016). Дидактикалық көпөлшемді құралдарды құрудың теориялық-әдістемелік негіздері. ҚазҰУ Хабаршысы. Филология сериясы, 161(3). вилучено із https://philart.kaznu.kz/index.php/1-FIL/article/view/1992

Шығарылым

Бөлім

Методика преподавания языка и литературы