Техникалық жоғары оқу орны жағдайларында студенттердің көптілдік құзыреттілігін қалыптастыру
DOI:
https://doi.org/10.26577/EJPh.2021.v184.i4.ph17Аннотация
Мақала инженерлік мамандықта оқитын студенттердің көптілді құзыреттілігін қалыптастыру мәселесіне арналған. «Көптілділік» ұғымы ағылшын тілін бірінші шетел тілі, неміс, француз, түрік және қытай тілдерін екінші шетел тілі ретінде меңгерген жағдайда бір немесе бірнеше шет тілдерін практикалық меңгеру тұрғысынан қаралады. Кәсіби білім беру мен кәсіби қызметтің интернационаландыру жағдайында көптілді құзіреттіліктің болуы инженерлік бағыттағы жоғары оқу орны түлегінің жетекші кәсіби құзіреттілігінің бірі ретінде анықталады. Ұлттық мәдениет пен студенттердің мәдениетаралық қарым-қатынас ерекшеліктерін ескере отырып, техникалық жоғары оқу орындары студенттерінің көптілді құзіреттілігін қалыптастыру мәселесі жоғары оқу орындарының алдына оны шешудің келісілген кешенді тәсілдемесін іздеу қажеттілігін қояды. Авторлардың пікірінше, дұрыс таңдалған мазмұны мен ақпараттық мазмұны бар шет тілдерін оқытудың әртүрлі нысандары мен әдістерін қолдану арқылы жалпы мәдени құзыреттіліктердің қалыптасу деңгейінің оқытылатын шет тілдерінің санына тікелей тәуелділігі бар. Мақалада жетекші халықаралық инженерлік қауымдастықтардың көптілділік тұрғысынан мамандарды сертификаттау және тіркеу талаптары сипатталған. Тілдік емес ЖОО-да көптілді оқыту процесін ұйымдастыру тәжірибесі Д. Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университетінің тәжірибесінде ұсынылған, студенттердің көптілді құзыреттілігін дамытуға бағытталған негізгі нысандары мен әдістері қарастырылды. Түйін сөздер: көптілділік, ЖОО-дағы тілдік дайындық, деңгейлік оқыту, тілдік модуль.