Шетел тілін үйретуде заманауи электронды оқулық тұжырымдамалары
DOI:
https://doi.org/10.26577/EJPh.2022.v186.i2.023Аннотация
Мақалада қазіргі заманғы когнитивті техникалар мен электронды оқулықтарды жасаудағы компьютерлік технологияларға негізделген шет тілін зерттеудегі лингводидактикалық ерекшеліктер мен ғылыми-теориялық тәсілдер талқыланады. Білім беру үдерісін ақпараттандыру жаңа технологияларды студенттердің танымдық, когнитивті іс-әрекетін тиімді ұйымдастыратын және білім беру мен лингвомәдениетті ұсынудың және басқа ақпараттардың кеңейтілген мүмкіндіктеріне негізделген тілдерді оқыту әдістерінің, тәсілдерінің, аспектілері мен формаларының мазмұнының өзгеруіне ықпал етеді және ынталандырады. Дәстүрлі оқулықтың органикалық компоненті – білім алу формасының жаңашылдығымен және қазіргі заманмен, әлемнің лингвистикалық картинасымен танысумен тілді үйрену мотивациясын күшейтетін, шет тіліндегі электронды оқу басылымдарының жаңа модельдері. Заманауи ақпараттық мультимедиялық технологияны қолданудың ғылыми мәселесі шет тілін оқытуда мазмұнды байытуға және материалды беруде коммуникативті мүмкіндіктерді арттыруға көмектеседі. Электрондық оқулықтар заңдылық мәртебесіне ие және мемлекеттік деңгейде қолдау көрсетіледі, оқу материалын ұсыну сапасы мен мотивациялық деңгейін арттыру үшін мультимедиялық технологиялармен қолданылады. Мультимедиялық бағдарламалар жазбаша қарым-қатынас түрі ретінде шығармашылық жазуды үйретуге ықпал етеді. Зерттеу жұмысының нәтижесі ғылыми-қолданбалы сипаттағы ақпарат жүйеленген электронды оқулықтарға қатысты мәселелердің жалпылануы және электрондық оқулықты жасау мен пайдаланудың кейбір міндетті компоненттері мен негізгі принциптері болып табылады