Ақындық мектеп дәстүрінің Б. Өтепұлы шығармашылығына әсері. Значение традиционной поэтической школы в произведениях Б. Отепулы
Кілттік сөздер:
ұлттық байлық, ұлттық ерекшелік, фольклор, ұлттық поэзия, ұлттық сипат, стиль, классикалық әдебиет, дәстүр, национальное богатство, национальные особенности, национальная поэзия, национальный характер, классическая литература, традиция.Аннотация
Бұл мақалада Қазалы, Арал өңiрлерiндегi ақындық мектеп дәстүрiнiң поэтикалық табиғаты жалпы қазақ әдебиеті тарихының даму заңдылықтарынан ауытқымайтындығы айқындалған. Аталған аймақта өмір сүрген және жаңа қоғамның қалыптасу кезеңін басынан өткізген Байназар Өтепұлының шығармалары да ұлттық әдебиетiмiздiң рухани қазынасы болып саналады. Мақала авторлары ақындық мектеп дәстүрiнiң қазақ даласының барлық өңiрлерiндегi ықпалды шығармашылық орта болғандықтарына жүйелi сипаттама жасаған. Байназар Өтепұлы – қазақтың ақындық поэзиясы дәстүрi жолының көркемдiк жалғастығы жүйесiнде өзiндiк шығармашылық мұрасын қалыптастырған тұлға екендігі ашылған. Б. Өтепұлының шығармашылық ерекшелiктерi қазақ әдебиетi тарихындағы дәстүрлi сипаттар бойынша танылатындығы баяндалады. Ақынның әдеби мұралары негiзiнде ақындық поэзия дәстүрiнiң көркемдiк жалғастығы жүйесiнiң үздiксiз шығармашылық қозғалыстағы болмысы айқындалады. Қазақ халқының талай мыңжылдықтар белестерiнен өткен, ендi қазiргi жаңа тарихының мәңгiлiк болашаққа ұласатын даңғыл жолында ақындық поэзия дәстүрiнiң ұлттық сипатын сақтай, жаңғыра жалғаса беретiнi айқындалады. В данной статье прослеживается традиция поэтических школ в регионах Казалы и Арала, которая тесно связана с закономерностями истории развития казахской литературы в целом. Творчество Байназара Отепулы, жившего в названном регионе, отражает процесс становления нового общества и является духовной сокровищницей национальной литературы. Авторы статьи дали системное описание творческой среды, созданной поэтическими школами. В работе доказывается, что Байназар Отепулы оставил в истории словесности своеобразный почерк. Творчество поэта рассматривается в контексте традиции акынской поэзии. Акынская поэзии будет развиваться и в дальнейшем наравне с казахской поэзией.Библиографиялық сілтемелер
1 Қабдолов З. Сөз өнерi. – Алматы: Мектеп, 1982. – 367 б.
2 Исмайылов Е. Ақындар. – Алматы: ҚМКӘБ, 1956. – 342 б.
3 Жүсiпов Б. Жиделi-Байсын күйлерi. – Алматы: Ғылым, 2000. – 288 б.
4 Жүсiпов Б. Мырзастағы жыр мектебi. – Алматы: Рауан-Демеу, 1992. – 136 б.
5 Өтепұлы Б. Халқым деп соққан жүрегiм. – Қызылорда: Тұмар, 2004. – 180 б.
2 Исмайылов Е. Ақындар. – Алматы: ҚМКӘБ, 1956. – 342 б.
3 Жүсiпов Б. Жиделi-Байсын күйлерi. – Алматы: Ғылым, 2000. – 288 б.
4 Жүсiпов Б. Мырзастағы жыр мектебi. – Алматы: Рауан-Демеу, 1992. – 136 б.
5 Өтепұлы Б. Халқым деп соққан жүрегiм. – Қызылорда: Тұмар, 2004. – 180 б.
Жүктелулер
Как цитировать
Оралова, Г. С. (2015). Ақындық мектеп дәстүрінің Б. Өтепұлы шығармашылығына әсері. Значение традиционной поэтической школы в произведениях Б. Отепулы. ҚазҰУ Хабаршысы. Филология сериясы, 145(5,6). вилучено із https://philart.kaznu.kz/index.php/1-FIL/article/view/501
Шығарылым
Бөлім
Литературоведение