ҚОСТІЛДІ ЖАРНАМАНЫҢ ТІЛДІК САНАҒА ӘСЕРІ (психолингвистикалық аспект)

Авторы

  • А. Н. Алишариева Казахский национальный университет имени аль-Фараби
        36 93

Ключевые слова:

KCELL, психолингвистика, жарнама, түстік палитра

Аннотация

В данной статье представлен краткий обзор воздействия двуязычного рекламного текста на языковое сознание.

Библиографические ссылки

1. Ибраева Ж.Қ. Психолингвистика негіздері: оқу құралы. – Алматы: Қазақ университеті, 2010. – 125 б.
2. Эдвардс Ч., Браун Р. Реклама в розничной торговле США. – М., 1987. – бб. 9-11.
3. Асанбаева С.А. Жарнама саласында мемлекеттік тілді қолданудың әлеуметтік-лингвистикалық өзекті мәселелері: оларды шешу жолдары: филол. ғылым. канд. дис. – Алматы, 1999. – 150 б.
4. Сулейменова Э. Д., Шаймерденова Н.Ж., Смагулова Ж.С., Аканова Д.Х. Әлеуметтік лингвистика терминдерінің сөздігі. Словарь социолингвистических терминов. – Астана: Арман-ПВ, 2008. – 392 б.
5. Бердібаева С. Жарнама психологиясы. // Ұлағат. – 2000. № 2 – 27-29 бб.

Загрузки

Как цитировать

Алишариева, А. Н. (2015). ҚОСТІЛДІ ЖАРНАМАНЫҢ ТІЛДІК САНАҒА ӘСЕРІ (психолингвистикалық аспект). Вестник КазНУ. Серия филологическая, 133(3). извлечено от https://philart.kaznu.kz/index.php/1-FIL/article/view/1093