ҚОСТІЛДІ ЖАРНАМАНЫҢ ТІЛДІК САНАҒА ӘСЕРІ (психолингвистикалық аспект)
Кілттік сөздер:
KCELL, психолингвистика, жарнама, түстік палитраАннотация
В данной статье представлен краткий обзор воздействия двуязычного рекламного текста на языковое сознание.Библиографиялық сілтемелер
1. Ибраева Ж.Қ. Психолингвистика негіздері: оқу құралы. – Алматы: Қазақ университеті, 2010. – 125 б.
2. Эдвардс Ч., Браун Р. Реклама в розничной торговле США. – М., 1987. – бб. 9-11.
3. Асанбаева С.А. Жарнама саласында мемлекеттік тілді қолданудың әлеуметтік-лингвистикалық өзекті мәселелері: оларды шешу жолдары: филол. ғылым. канд. дис. – Алматы, 1999. – 150 б.
4. Сулейменова Э. Д., Шаймерденова Н.Ж., Смагулова Ж.С., Аканова Д.Х. Әлеуметтік лингвистика терминдерінің сөздігі. Словарь социолингвистических терминов. – Астана: Арман-ПВ, 2008. – 392 б.
5. Бердібаева С. Жарнама психологиясы. // Ұлағат. – 2000. № 2 – 27-29 бб.
2. Эдвардс Ч., Браун Р. Реклама в розничной торговле США. – М., 1987. – бб. 9-11.
3. Асанбаева С.А. Жарнама саласында мемлекеттік тілді қолданудың әлеуметтік-лингвистикалық өзекті мәселелері: оларды шешу жолдары: филол. ғылым. канд. дис. – Алматы, 1999. – 150 б.
4. Сулейменова Э. Д., Шаймерденова Н.Ж., Смагулова Ж.С., Аканова Д.Х. Әлеуметтік лингвистика терминдерінің сөздігі. Словарь социолингвистических терминов. – Астана: Арман-ПВ, 2008. – 392 б.
5. Бердібаева С. Жарнама психологиясы. // Ұлағат. – 2000. № 2 – 27-29 бб.
Жүктелулер
Как цитировать
Алишариева, А. Н. (2015). ҚОСТІЛДІ ЖАРНАМАНЫҢ ТІЛДІК САНАҒА ӘСЕРІ (психолингвистикалық аспект). ҚазҰУ Хабаршысы. Филология сериясы, 133(3). вилучено із https://philart.kaznu.kz/index.php/1-FIL/article/view/1093
Шығарылым
Бөлім
Языкознание