Транскрипция мен транслитерация: жалқы есімдерді аудару және оқыту тәсілдері

Authors

  • Р. Барикулов Шет тілдер және іскерлік карьера университеті, Алматы
        46 225

Keywords:

Шетелдік мәдениет, көрнекілік ұстаным.

Abstract

Мақалада жалқы есімдерді оқытудағы ономастикалық бірліктерді аудару тәсілдеріне тоқталып, баламасы жоқ лексикаға сипаттама берілген. Ағылшын тілінің фонетикалық транскрипциясындағы таңбаларды қазақ дыбыстарының көмегімен таныстырудың қазақ аудиториясында ағылшын тілін оқытуда маңызды екенін ғалымдардың пікірін келтіре отырып дәйектелген. В статье рассмотрены методы и роль перевода личных имен в процессе обучения иностранному языку. Дано описание лексики, которое не имеет альтернативы в других языках. Также обоснована роль транскрипций английской лексики казахскими звуками в процессе обучения английскому языку.

References

1 Тілеубердиев Б.М. Қазақ ономастикасының лингвоконцептологиялық негіздері. – Алматы: «Арыс» баспасы, 2007. – 280 бет.

2 Жетесова Ж.А. Аударма негіздері. – Ақтөбе, 2008.

3 Тажикеева А.Ш. Қазақ және ағылшын тілдеріндегі гендерлік аспект (мақал-мәтелдердің материалында). – Қарағанды, 2011.

4 Попова З.Д. Когнитивная лингвистика / З.Д. Попова, И.А. Стернин. – М.: АСТ: Восток – Запад, 2007.

5 Рсалиева Н.М. Қазақ онимдерін ағылшын тілінде транслитерациялаудың ғылыми-теориялық негіздері. Филол. ғыл. канд. дисс . – Алматы, 2008.

Downloads

How to Cite

Барикулов, Р. (2015). Транскрипция мен транслитерация: жалқы есімдерді аудару және оқыту тәсілдері. Eurasian Journal of Philology: Science and Education, 138(4). Retrieved from https://philart.kaznu.kz/index.php/1-FIL/article/view/1096