ТАРИХИ-ӨЛКЕТАНУ МАҒЛҰМАТТАРЫ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ДҮНИЕТАНЫМЫН ДАМЫТУ МОДЕЛІ
Keywords:
жеке-тұлғалық бағдар, продуктивті əдістер,Abstract
-References
1. Франсуа Мари-Жерар, Ксавье Рожье. Разработка и анализ школьных учебников. – Будапешт, 1998. – 327 стр.
2. Беспалько В.П. Слагаемое педагогической технологии. -М.: Педагогика, 1989. – 451 с.
3. Матюшкин А.М. Проблемные ситуации в мышление и обучении. –М.: Педагогика, 1972. -208 с.
4. Рубинштейн С.Л. Основы психологии М.: 1946, 534 стр
2. Беспалько В.П. Слагаемое педагогической технологии. -М.: Педагогика, 1989. – 451 с.
3. Матюшкин А.М. Проблемные ситуации в мышление и обучении. –М.: Педагогика, 1972. -208 с.
4. Рубинштейн С.Л. Основы психологии М.: 1946, 534 стр
Downloads
How to Cite
Аширов, М. (2015). ТАРИХИ-ӨЛКЕТАНУ МАҒЛҰМАТТАРЫ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ДҮНИЕТАНЫМЫН ДАМЫТУ МОДЕЛІ. Eurasian Journal of Philology: Science and Education, 128(4-5). Retrieved from https://philart.kaznu.kz/index.php/1-FIL/article/view/556
Issue
Section
Methods of teaching language and literature