Кәсіби-шеттілдік даярлауда шетел тілі мұғалімінің мәдениетаралық қатысымдық құзыреттілігін дамыту
Кілттік сөздер:
мәдениетаралық, қатысымдық, құзыреттілік, шеттілдік, тілдесуді дамыту.Аннотация
Осы мақалада кәсіби-шеттілдік даярлауда шетел тілі мұғалімінің мәдениетаралық қатысымдық құзыреттілігін дамыту туралы айтылады. Шетел тілін оқытудағы мәдениетаралық қатысымдық құзыреттілікті қалыптастыру, мен шетел тілін білу мәдениетаралық өзара әрекеттің сәтті болуы мақаланың негізгі мақсаты болып табылады. Шетел тілін білу мәдениетаралық қатысымдықтың сәтті жүруіне кепілдік бермейді. Көп зерттеушілердің пікірі бойынша білім алушылар өзара мәдениетаралық қатысымдыққа дайын еместігі және шетел тілінің мәдениетін біліп оқудың маңыздылығын толығымен бағаламайды. Шетелдік ғалымдардың пікіріне сүйене отырып, шетел тілі сабағындағы қатысымдық құзыреттіліктің маңыздылығына көз жеткізуге тырыстық. Сондықтан мәдениетаралық қатысымдықты дамыту қажет. Қатысымдық құзреттілік, қарым-қатынас шарттарының, шет тілдік сөйленісте ана тілі мен шетел тілінің айырмашылықтарын ажырата білу қабілеттерінен тілдік құралдарды тілдесудегі қызметінің бір түрін екінші түріне, сондай-ақ белгілі бір жағдаяттан, екінші жағдаятқа саналы және автоматты түрде көшіре білуден тұратын құрылыс тетіктерін және айтылыстың қайта сөйленімдерін меңгертуін бейнелейді. Қатысымдық құзыреттілікті қалыптастыру қарым-қатынас аясын кеңейтуге және тілдесу қарым-қатынасы бойынша серіктесімен бірге ыңғайлы іс-әрекетке дайындыққа жетелейтін қоғам үшін, сонымен қатар міндетті орындауға қатысушылар үшін өзекті болып саналатын ана тілін меңгертудегі шешуші құрал болып табылады.Библиографиялық сілтемелер
1.1. Садохин А.Г. Введение в теорию межкультурной
коммуникации. – М.: Высшая школа, 2004.
2.2. Кабардов М.К. Языковые и коммуникативные способности. – М.: Педагогика, 1989.
3.3. Арцишевcкая Е.В. Способности и склонности. – М.: Педагогика, 1989.
4.4. Зимняя И.А. Ключевые компетентности как резуультативно-
целевая основа компетентностного подхода в образовании. – М.: Московский исследовательский центр подготовки
специалистов, 2004.
5.5. Гальперин П.Я. Актуальные проблемы возрастной психологии. – М.: Издательство Московcкого университета, 1978.
6.6. Бим И.Л. Обязательный минимум содержания основных
образовательных программ. – М.: Педагогика, 1999.
7.7. Хухлаева О.В. Психология развития: молодость, зрелость,
старость. Учебное пособие. – М.: Педагогика, 2002.
8.8. Бим И.Л. Некоторые проблемы обучения диалогической речи
// Иностранные языки в школе. – 1979. – №5. – Б. 20.
9.9. Рогова Г.В., Рабинович Ф.М., Сахарова Т.Е. Методика обучения иностоанному языку в средней школе. – Москва: Просвещение, 1991. – Б. 82.
References
1.1. Sadohin A.G. Vvedenie v teoriju mezhkul’turnoj kommunikacii. – M.: Vysshaja shkola, 2004.
2.2. Kabardov M.K. Jazykovye i kommunikativnye sposobnosti. – M.: Pedagogika, 1989.
3.3. Arcishevckaja E.V. Sposobnosti i sklonnosti. – M.: Pedagogika, 1989.
4.4. Zimnjaja I.A. Kljuchevye kompetentnosti kak rezuul’tativno-celevaja osnova kompetentnostnogo podhoda v obrazovanii.
– M.: Moskovskij issledovatel’skij centr podgotovki specialistov, 2004.
5.5. Gal’perin P.Ja. Aktual’nye problemy vozrastnoj psihologii. – M.: Izdatel’stvo Moskovckogo universiteta, 1978.
6.6. Bim I.L. Objazatel’nyj minimum soderzhanija osnovnyh obrazovatel’nyh programm. – M.: Pedagogika, 1999.
7.7. Huhlaeva O.V. Psihologija razvitija: molodost’, zrelost’, starost’. Uchebnoe posobie. – M.: Pedagogika, 2002.
8.8. Bim I.L. Nekotorye problemy obuchenija dialogicheskoj rechi // Inostrannye jazyki v shkole. – 1979. – №5. – B. 20.
9.9. Rogova G.V., Rabinovich F.M., Saharova T.E. Metodika obuchenija inostoannomu jazyku v srednej shkole. – Moskva:
Prosveshhenie, 1991. – B. 82.
коммуникации. – М.: Высшая школа, 2004.
2.2. Кабардов М.К. Языковые и коммуникативные способности. – М.: Педагогика, 1989.
3.3. Арцишевcкая Е.В. Способности и склонности. – М.: Педагогика, 1989.
4.4. Зимняя И.А. Ключевые компетентности как резуультативно-
целевая основа компетентностного подхода в образовании. – М.: Московский исследовательский центр подготовки
специалистов, 2004.
5.5. Гальперин П.Я. Актуальные проблемы возрастной психологии. – М.: Издательство Московcкого университета, 1978.
6.6. Бим И.Л. Обязательный минимум содержания основных
образовательных программ. – М.: Педагогика, 1999.
7.7. Хухлаева О.В. Психология развития: молодость, зрелость,
старость. Учебное пособие. – М.: Педагогика, 2002.
8.8. Бим И.Л. Некоторые проблемы обучения диалогической речи
// Иностранные языки в школе. – 1979. – №5. – Б. 20.
9.9. Рогова Г.В., Рабинович Ф.М., Сахарова Т.Е. Методика обучения иностоанному языку в средней школе. – Москва: Просвещение, 1991. – Б. 82.
References
1.1. Sadohin A.G. Vvedenie v teoriju mezhkul’turnoj kommunikacii. – M.: Vysshaja shkola, 2004.
2.2. Kabardov M.K. Jazykovye i kommunikativnye sposobnosti. – M.: Pedagogika, 1989.
3.3. Arcishevckaja E.V. Sposobnosti i sklonnosti. – M.: Pedagogika, 1989.
4.4. Zimnjaja I.A. Kljuchevye kompetentnosti kak rezuul’tativno-celevaja osnova kompetentnostnogo podhoda v obrazovanii.
– M.: Moskovskij issledovatel’skij centr podgotovki specialistov, 2004.
5.5. Gal’perin P.Ja. Aktual’nye problemy vozrastnoj psihologii. – M.: Izdatel’stvo Moskovckogo universiteta, 1978.
6.6. Bim I.L. Objazatel’nyj minimum soderzhanija osnovnyh obrazovatel’nyh programm. – M.: Pedagogika, 1999.
7.7. Huhlaeva O.V. Psihologija razvitija: molodost’, zrelost’, starost’. Uchebnoe posobie. – M.: Pedagogika, 2002.
8.8. Bim I.L. Nekotorye problemy obuchenija dialogicheskoj rechi // Inostrannye jazyki v shkole. – 1979. – №5. – B. 20.
9.9. Rogova G.V., Rabinovich F.M., Saharova T.E. Metodika obuchenija inostoannomu jazyku v srednej shkole. – Moskva:
Prosveshhenie, 1991. – B. 82.
Жүктелулер
Как цитировать
Suttibayev N. А., Tuleubayeva B. В., Bekmasheva В. N., & Issabayeva В. К. (2016). Кәсіби-шеттілдік даярлауда шетел тілі мұғалімінің мәдениетаралық қатысымдық құзыреттілігін дамыту. ҚазҰУ Хабаршысы. Филология сериясы, 155(3). вилучено із https://philart.kaznu.kz/index.php/1-FIL/article/view/1552
Шығарылым
Бөлім
Методика преподавания языка и литературы