Подкаст – тілді меңгертудегі заманауи технология

Авторлар

  • S. М. Imankulova әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
        28 22

Кілттік сөздер:

кәсіби бағдарлы қазақ тілі, подкаст, тыңдалым мен айтылым шеберлігі, тілдік білімді жетілдіру, оқытудың жаңа парадигмасы.

Аннотация

Мақала қазіргі замандағы білім беру жүйесіндегі заманауи технологиялардың бірі – подкаст туралы. Автор бұл технологияның шетел тілін оқытудағы қолданылу алгоритмін көрсете отырып, қазақ тілін оқытуда да пайдалануға болатынын және пайдаланылып жүргеніне тоқталады. Танымал сервер YouTube‑ке кіріп подкаст құру, оны талдау, түсініктеме жасау және т.б. әрекеттер сөйлеу тілінің айтылым мен тыңдалым шеберлігін жетілдіруге мүмкіндік беретіндігі сөз етіледі. Кәсіби бағдарлы қазақ тілін оқытуда сөйлеу әрекетінің түрлерін подкаст қызметі арқылы жетілдіру – оқытудың жаңа парадигмасын іздестірудің жолы деген тұжырым жасайды.
Шетел тілін оқытуда 3 кезең, 11 қадамнан тұратын подкастың сөйлеу әрекетін жетілдірудегі рөліне тоқталып, кәсіби бағдарлы қазақ тілін оқытуда қолдануға әбден лайық екендігі, аудиториялық сабақтағы уақытты үнемдеуге, студенттердің қызығушылығын арттыруға, тілді меңгертудің жеке траекториясы бойынша өзіндік жұмыстарды жасау шеберлігі мен дағдысын жетілдіруге, сөйтіп әдістемелік әлеуетті кеңейтуге мүмкіндігі мол екені баяндалады.

Библиографиялық сілтемелер

1.1. Образование для мирового сообщества // Образование: сокрытое сокровище. – Париж: ЮНЕСКО, 1997. – С. 111, 248.
2.2. Иманқұлова С.М. Білім беру жүйесіндегі тілді меңгерту әдістерін саралау. «Қазақ тіл білімі: лингвистикалық парадигмалар және лингводидактика» атты республикалық ғылыми-әдістемелік конференция материалдары. – Алматы, 2014. – Б. 213-218.
3.3. Иманқұлова С.М., Түсіпқалиева Р.Қ. Жаңа буын электронды білім беру ресурстары арқылы тілді меңгертуді жетілдіру мәселесі.
«Современные инфокоммуникационные и дистанционные технологии в образовательном пространстве школы и вуза» атты
халықаралық ғылыми‑практикалық конференция. – Чехия- Прага. – 27–28 наурыз 2014. – Б. 93-97.
4.4. Иманқұлова С.М. Интернет‑ресурстар арқылы тілді меңгеру мүмкіндіктері. «Заманауи үздіксіз кәсіби білім беру жүйесіндегі түлектің құзыреттік үлгісі» атты XLIII ғылыми‑әдістемелік конференция материалдары, 5-кітап. – Алматы, 17-18 қаңтар 2013 ж. –Б. 28-30.
5 .5. Иманқұлова С.М., Қарабаева Х.Ә. Қазақ тілінің виртуалды мектебі – «Мәңгілік ел» идеясын іске асыру тетігі. Барманқұлов
оқулары аясында «Сандық-ақпараттық дәуірдегі бұқаралық
коммуникация құралдарының жаңа мүмкіндіктері мен проблемалары» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция. – Алматы, 28 ақпан 2014. – Б. 27-31.
6.6. Иманқұлова С.М. Тілді меңгертуді жетілдіру жолдары // әл Фараби атындағы ҚазҰУ Хабаршысы. – 2014. – №4-5 (150-151). – Б. 174-177.
7.7. Иманқұлова С.М. Мобильді технологиялар арқылы сөйлеу
әрекетін жетілдіру. «Қазақ тілі коммуникативтік мәдени жүйеде: тәжірибесі және проблемалары» атты халықаралық ғылыми-әдістемелік конференция материалдары. – Алматы, 28 сәуір 2015.
8.8. Сысоев П.В., Евстигнеев М.Н. Методика обучения иностранному языку с использованием новых информационно- коммуникационных Интернет-технологий. – М.: Глосса-пресс; Ростов н/Д: Феникс, 2010.
9.9. Соломатина А.Г. Развитие умений говорения и аудирования посредством учебных подкастов // Иностранные языки в школе.
– 2012. – № 9. – С. 71–74.
10.10. Капранчикова К.В. Мобильные технологии в обучении иностранному языку студентов нелингвистических направлений подготовки // Язык и культура. – 2008. – №1 (25). – С. 85–94.
11.11. Қарабаева Х.Ә. Кәсіби бағдарлы қазақ тілі. Гуманитарлық және жаратылыстану бағытындағы мамандықтарға арналған оқу бағдарламасы. – Алматы: Қазақ университеті, 2013.
12.12. Сысоев П.В. Подкасты в обучении иностранному языку
// Язык и культура. – 2014. №2 (26). – С. 189–201.
13.13. Шульгина Е.М. Аутентичность как одно из методических условий формирования иноязычной коммуникативной компетенции студентов посредством технологии веб‑квест // Язык и культура. – 2013. – №2 (26). – С. 189–201.


Referenсes
1.1. Obrazovanie dlya mirovogo soobshchestva // Obrazovanie: sokrytoe sokrovishche. – Parizh: YUNESKO, 1997. – S. 111, 248.
2.2. I’’manqulova S.M. Bіlіm berw ju’yesіndegі tіldі menggertw a’dіsterіn saralaw. «Qazaq tіl bіlіmі: li’’ngvi’’sti’’kali’q paradi’’gmalar ja’ne li’’ngvodi’’dakti’’ka» atti’ respwbli’’kali’q ghi’li’mi’’-a’dіstemelіk konferenci’’ya materi’’aldari’. – Almati’,
2014. – B. 213-218.
3.3. I’’manqulova S.M., Tu’sіpqali’’eva R.Q. Janga bwi’n e’lektrondi’ bіlіm berw reswrstari’ arqi’li’ tіldі menggertwdі jetіldіrw ma’selesі. «Sovremenni’e i’’nfokommwni’’kaci’’onni’e i’’ di’’stanci’’onni’e tehnologi’’i’’ v obrazovatel#nom prostranstve shkoli’ i’’ vwza» atti’ hali’qarali’q ghi’li’mi’’ prakti’’kali’q konferenci’’ya. – Chehi’’ya-Praga. – 27–28 nawri’z 2014. – B. 93-97.
4.4. I’’manqulova S.M. I’’nternet reswrstar arqi’li’ tіldі menggerw mu’mkіndіkterі. «Zamanawi’’ u’zdіksіz ka’sіbi’’ bіlіm berw ju’yesіndegі tu’lektіng quzi’rettіk u’lgіsі» atti’ XLIII ghi’li’mi’’ a’dіstemelіk konferenci’’ya materi’’aldari’, 5-kіtap. – Almati’, 17-18 qangtar 2013 j. –B. 28-30.
5.5. I’’manqulova S.M., Qarabaeva H.A’. Qazaq tіlіnіng vi’’rtwaldi’ mektebі – «Ma’nggіlіk el» i’’deyasi’n іske asi’rw tetіgі. Barmanqulov
oqwlari’ ayasi’nda «Sandi’q-aqparatti’q da’wіrdegі buqarali’q kommwni’’kaci’’ya quraldari’ni’ng janga mu’mkіndіkterі men problemalari’» atti’ hali’qarali’q ghi’li’mi’’-ta’jіri’’belіk konferenci’’ya. – Almati’, 28 aqpan 2014. – B. 27-31.
6.6. I’’manqulova S.M. Tіldі menggertwdі jetіldіrw joldari’ // a’l-Farabi’’ ati’ndaghi’ QazUW Habarshi’si’. – 2014. – №4-5 (150-151). – B. 174-177.
7.7. I’’manqulova S.M. Mobi’’l#dі tehnologi’’yalar arqi’li’ so’ylew a’reketіn jetіldіrw. «Qazaq tіlі kommwni’’kati’’vtіk ma’deni’’ ju’yede: ta’jіri’’besі ja’ne problemalari’» atti’ hali’qarali’q ghi’li’mi’’-a’dіstemelіk konferenci’’ya materi’’aldari’. – Almati’, 28 sa’wіr 2015.
8.8. Sysoev P.V., Evstigneev M.N. Metodika obucheniya inostrannomu yazyku s ispol’zovaniem novyh informacionno kommunikacionnyh Internet-tekhnologij. – M.: Glossa-press; Rostov n/D: Feniks, 2010.
9.9. Solomatina A.G. Razvitie umenij govoreniya i audirovaniya posredstvom uchebnyh podkastov // Inostrannye yazyki v shkole. – 2012. – № 9. – S. 71–74.
10.10. Kapranchikova K.V. Mobil’nye tekhnologii v obuchenii inostrannomu yazyku studentov nelingvisticheskih napravlenij
podgotovki // YAzyk i kul’tura. – 2008. – №1 (25). – S. 85–94.
11.11. Qarabaeva H.A’. Ka’sіbi’’ baghdarli’ qazaq tіlі. Gwmani’’tarli’q ja’ne jarati’li’stanw baghi’ti’ndaghi’ mamandi’qtargha arnalghan oqw baghdarlamasi’. – Almati’: Qazaq wni’’versi’’tetі, 2013.12 Sysoev P.V. Podkasty v obuchenii inostrannomu yazyku // YAzyk i kul’tura. – 2014. №2 (26). – S. 189–201.
13.13. Shul’gina E.M. Autentichnost’ kak odno iz metodicheskih uslovij formirovaniya inoyazychnoj kommunikativnoj kompetencii
studentov posredstvom tekhnologii veb kvest // Yazyk i kul’tura. – 2013. – №2 (26). – S. 189–201.

Жүктелулер

Как цитировать

Imankulova S. М. (2016). Подкаст – тілді меңгертудегі заманауи технология. ҚазҰУ Хабаршысы. Филология сериясы, 155(3). вилучено із https://philart.kaznu.kz/index.php/1-FIL/article/view/1561

Шығарылым

Бөлім

Методика преподавания языка и литературы