ЖОО-да жаңа сапалық білімді қалыптастырудағы инновациялық технологиялардың әдістемелік сипаты

Авторлар

  • Ж. Б. Саткенова әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университет
  • Ж. Д. Есимова әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университет
        27 22

Кілттік сөздер:

әдістеме, әдіс-тәсіл, оқыту технологиясы, иннова¬ циялық технология, сатылай кешенді талдау технологиясы.

Аннотация

Бұл мақалада ЖОО-да жаңа сапалы білімді қалыптастырудағы инновациялық технологиялардың әдістемелік ерекшеліктері жанжақты қарастырылады. Оқыту үрдісіне инновациялық техноло¬ гияларды енгізу арқылы білімдік тұрғыдан жан-жақты қаруланған, өмірлік қажеттіліктерін жүзеге асыра алатын дербес интеллект иесін, әлеуметтік тұлғаны қалыптастырудағы инновациялық технологиялар¬ дың рөлі туралы баяндалады. Рухани жан-дүниесі бай, ақылы кемел, жазу, сөйлеу мәдениеті жоғары деңгейде дамыған субъектіні тәр¬ биелеп қалыптастыру – қара шаңырақ әл-Фараби атындағы ҚазҰУдың басты міндеті екендігі айтылады. Қазақ тілінен берілетін теориялық білімді бекітудегі иннова¬ циялық технологиялардың қызметі қарастырылады. Оқытудың түр¬ лері, оқыту технологиясының әдіс-тәсілдері, олардың инновациялық ерекшеліктері қамтылған. Соның ішінде «сатылай кешенді талдау тех¬ нологиясының» инновациялық сипаты кешенді қарастырылады. Со¬ нымен қатар «сатылай кешенді талдау технологиясы» – өзіндік әдістәсілдері бар, үйренушілерге білімді ғылыми негізде сатылай сапалы, жүйелі, кешенді меңгертетін, оларға ұлттық құндылықтарды бағалай білуге, қолдануға машықтандыратын оқыту түрі екендігі айтылады.

Библиографиялық сілтемелер

1 1.Білім және Ғылым. Энциклопедиялық сөздік / ред.басқ. Ж.Қ. Түймебаев. – Алматы, 2009. – 400 б. – 285 б.
2 2.Оразахынова Н.А. Жалпы білім беретін орта мектепте қазақ тілін сатылай кешенді талдау технологиясымен оқытудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Пед. ғылым. д-ры ғылыми дәреж. алу үшін дайындал. дисс. – Алматы, 2007. – 185 б. – 153 б.
3 3.Байтұрсынұлы А. Тіл – құрал. – Алматы: Алаш, 2005. – 352 б. – 153 б.
4 4.Алдамұратов Ә. Оқушылардың грамматикалық ұғымдарды меңгеру психологиясы. – Алматы: Мектеп, 1983. – 52  б. – 34 б.
5 5.Ермағанбетова Л.Н. Жай сөйлемді ізгілендіру технологиясы арқылы оқыту әдістемесі (8-сынып) Пед. ғылым. канд. ғылыми дәреж. алу үшін дайындал. дисс. автореф. – Алматы, 2006. – 25 б. – 3 б. 6 6.Ермеков Ә. Грамматикалық талдау. – Алматы: Қазақтың мемлекеттік оқу-педагогика баспасы, 1958. – 56 б. – 24 б.

1 1.Bіlіm ja’ne Ghi’li’m. E’nciklopediyali’q so’zdіk / red.basq. J.Q. Tu’ymebaev. – Almati’, 2009. – 400 b. – 285 b.
2 2.Orazahi’nova N.A. Jalpi’ bіlіm beretіn orta mektepte qazaq tіlіn sati’lay keshendі taldaw tehnologiyasi’men oqi’twdi’ng ghi’li’mi-a’dіstemelіk negіzderі. Ped. ghi’li’m. d-ri’ ghi’li’mi da’rej. alw u’shіn dayi’ndal. diss. – Almati’, 2007. – 185 b. – 153 b.
3 3.Baytursi’nuli’ A. Tіl – qural. – Almati’: Alash, 2005. – 352 b. – 153 b.
4 4.Aldamuratov A’. Oqwshi’lardi’ng grammatikali’q ughi’mdardi’ menggerw psihologiyasi’. – Almati’: Mektep, 1983. – 52  b. – 34 b.
5 5.Ermaghanbetova L.N. Jay so’ylemdі іzgіlendіrw tehnologiyasi’ arqi’li’ oqi’tw a’dіstemesі (8-si’ni’p) Ped. ghi’li’m. kand. ghi’li’mi da’rej. alw u’shіn dayi’ndal. diss. avtoref. – Almati’, 2006. – 25 b. – 3 b.
6 6.Ermekov A’. Grammatikali’q taldaw. – Almati’: Qazaqti’ng memlekettіk oqw-pedagogika baspasi’, 1958. – 56 b. – 24 b.

Жүктелулер

Как цитировать

Саткенова, Ж. Б., & Есимова, Ж. Д. (2016). ЖОО-да жаңа сапалық білімді қалыптастырудағы инновациялық технологиялардың әдістемелік сипаты. ҚазҰУ Хабаршысы. Филология сериясы, 157(5). вилучено із https://philart.kaznu.kz/index.php/1-FIL/article/view/1634

Шығарылым

Бөлім

Методика преподавания языка и литературы

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають