Ғаламтор сайттарындағы визуальды бейнелер

Авторлар

  • Б. K. Сердали Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
        13 7

Кілттік сөздер:

ғаламтор, баспасөз қызметі, сайт, иллюстрация, PR.

Аннотация

Мақалада ғаламтор сайттарындағы визуальды материалдардың PR жұмысына тигізер ықпалы, жарнамалық мүмкіндігі, сайт қолда¬ нушыларға үлгі болар артықшылықтары, мекеме имиджін қалыптас¬ тырудағы әдіснамалық негізі сөз болады. Әсіресе, сайттардың бас¬ ты беттегі мәзірлерін безендірудегі ерекшеліктер, оның тұтынушы психологиясына әсер етер жағымды тұстары, сайт ақпаратын әзір¬ леу әдіс-тәсілдері жан-жақты қарастырылады. Иллюстрациялық материалдарды талапқа сай берумен қатар виртуальды кеңістіктің көшбасшыларымен жұмыс істеу тәжірибесі де сараланып, баспасөз қызметінің құрамды бір бөлігі ретінде талданады. Баспасөз қызме¬ тіне виртуальды бірлестіктермен, одақтармен, қауымдастықтармен тұрақты мориторинг өткізіп отыру тәжірибесі ұсынылады. Қазіргі ақпараттық технологияны дамыту векторын жарнамада пайдалану мүмкіндігі ажыратылып, экстремальды жағдайларға байланысты нақ¬ ты ұсыныстар келтіріледі. Ақпаратты орналастыру тәжірибесі меке¬ менің жеке мүддесі тұрғысынан талданып, оның қоғамдағы орны ай¬ қындалады.

Библиографиялық сілтемелер

1 1.Почепцов Г.Г. Паблик рилейшенз для профессионалов. – М.: Рефо-бук , 2001.
2 2.Кочеткова А.В., Тарасов А.С. Современная пресс-служба. – М., 2009.
3 3.Чумиков А.Н., Бочаров М.П. Связи с общественностью. Теория и практика. – М.: Дело, 2006.

1 1.Pochepcov G.G. Pablik rilejshenz dlja professionalov. – M.: Refo-buk , 2001.
2 2.Kochetkova A.V., Tarasov A.S. Sovremennaja press-sluzhba. – M., 2009.
3 3.Chumikov A.N., Bocharov M.P. Svjazi s obshhestvennost’ju. Teorija i praktika. – M.: Delo, 2006

Жүктелулер

Как цитировать

Сердали Б. K. (2016). Ғаламтор сайттарындағы визуальды бейнелер. ҚазҰУ Хабаршысы. Филология сериясы, 157(5). вилучено із https://philart.kaznu.kz/index.php/1-FIL/article/view/1638