Маңғыстау театрының шығармашылық ізденістері
Кілттік сөздер:
театр өнері, актер шеберлігі, режиссура, драматургия, пьеса, спектакль, декорация, грим, костюм, хореография, композитор, вокал, сахнаАннотация
Әр елдің мәдени-рухани болмысының дамуына әсер ететін өнердің бірі – театр. Біздің заманымызға дейінгі ежелгі Антика дәуірінен бастау алған бұл өнердің адамзаттың рухани өрлеуіне, жеке индивидтердің тұлға болып қалыптасуына ықпалы зор. Демек, театр – сан қырлы өнер түрлерінің басын қосатын алып мекеме. Онда драматургия, хорео-
графия, композитор, вокал, грим, костюм, музыка, жарық эффектілері, режиссура, мүсін, сурет, қолданбалы сәндік өнері, актер шеберлігі, т.б. бірігуі арқылы синтездік өнер туындайды. Осындай барлық өнердің жиынтығынан құралған театр өнері бүгінгі күнге дейінжан-жақты өсіп, өркендеуде. Елімізде құрылымы күрделі, көтерер жүгі ауыр елуден аса театр бар. Солардың ішіндегі Елбасы Н.Назарбаевтың тапсырмасымен ашылған ең жас әрі эспериментальді бағыттағы театр Н.Жантөрин атындағы Маңғыстау облыстық қазақ музыкалық драма театры болып саналады. Осыдан он үш жыл бұрын ашылған театрдың шоқтығы жоғары, репертуар таңдауы да өзгеше. Аз ғана жылдардың ішінде көптеген жетістіктерге жеткен театрелімізде үлкен мәртебеге ие.
Библиографиялық сілтемелер
2 2. Белинский В.Г. Полное собрание сочинений. – Москва: Издательство А.Н. СССР, 1953-1959. – С. 428. // С. 20
3 3. Мұхамеджанов Қ. Таңдамалы: Пьесалар. Әдеби сценарийлер. Өнер жайлы ойлар. –Алматы: Жазушы, 1989. – 544 б. // 414 б.
4 4. Исламбаева З. Көршілес елдер мәдениеті тоғысқанда. Мәдениет. № 2, 2015.
5 5. Әуезов М. Шығармаларының елу томдық толық жинағы. Мақалалар, әңгімелер, аудармалар, пьесалар. – Алматы: «Дәуір», «Жібек жолы», т. 3. 2005. 424 б. // 115 б.
6 6. Товстоногов Г. Зеркало сцены. – Ленинград: Искусство. 1980. – С.301. // С. 222.
7 7. Айтматов Ш. Құс жолы. Повесть. – Алматы: Жазушы. 1998. – 497 б. // 5 б.
8 8. Құндақбаев Б. Бел-белестер. – Алматы: «Өнер». 1987 ж. 275 б. // 147 б.
9 9. Алтай Т. Ана – Жер ана. // Театр Kz. № 1 (44) 2014 ж.
10 10. Попов А. Художественная целостность спектакля. – Москва: 1979. – С. 517. // 22 б.
1 1. Aristotel. Poetika. Per. M.M. Pozdnieva. – Kniga sochinitelya. – SPb. : Amfora, 2008. – S. 320.// S. 5
2 2. Belinskiy V.G. Polnoe sobranie sochineniy. M., Izdatelstvo A.N. SSSR 1953-1959. – S. 428.// S. 20
3 3. Muhamedzhanov K. Tandamaly: P’esalar. Adebi scenariyler. Oner zhaily oilar. – Almaty. Zhazushy, 1989. – 544 b. // 414 b.
4 4. Islambaeva Z. Korshilester madenieti togyskanda. Madeniet. №2, аkpan, 2015 jyl.
5 5. Auezov M. Shigarmalarynyn 50 tomdyk zhinagy. – Almty: « Dauir», «Zhibek Zholy», 3- tom: Makalalar,angimeler,audar
malar,p’esalar. 2005 j. – 424 b.// 115 b.
6 6. Tovstonogov G. «Zerkalo sceny». Leningrad. Iskusstvo. 1980. – S.301. // S. 222
7 7. Aitmatov Sh. «Kus joly» povest’. Jazushy. 1998. – 497 b. // 5 b.
8 8. Kundakbaev B. Bеl–Bеlеstеr. Аlmaty. «Oner». 1987 j. 275 b. // 147 b.
9 9. Altai T. Ana – Zher ana. Teatr Kz. № 1 (44) 2014 j.
10 10. Popov A. Hudozhestvennaya celostnost’ spektaklya. М.: 1979. – S 517. // 22 b.