«Қазақ тілін оқыту әдістемесі» пәнінде оқу-танымдық іс-әрекетті ұйымдастыру әдістерін пайдалану ерекшеліктері

Авторлар

  • G. S. Kamzaeva Қорқыт Ата атындағы Қызылорда мемлекеттік университеті
        44 64

Кілттік сөздер:

қатысым әдісі, түсіндіру әдісі, әңгіме әдісі, байқау әдісі, жаттығу әдісі

Аннотация

Аталмыш мақалада «Қазақ тілін оқыту әдістемесі» пәнін оқытуда қолданылатын негізгі әдістер талданады және тиімділігі көрсетіледі. Атап айтар болсақ, қатысым әдісін қолдану арқылы тілдік қатынас
үш түрлі жолмен іске асырылатындығы, түсіндіру әдісінде мұғалім тақырыпты түгел түсіндіруді, оқулықтағы материалдың негізгісін ғана түсіндіруді немесе оқушыларға бағыт беруді көздеуі мүмкіндігі
айтылады. Сонымен бірге грамматикалық білім беруде қолданылатын әңгіме әдісі үш түрлі: хабарлайтын әңгіме, эвристикалық әңгіме, еске түсіретін әңгіме болып бөлінетіндігі, олардың өзіндік ерекшеліктері
айқындалады. Оқушыларға қазақ тілі грамматикасынан саналы білім беруді қамтамасыз ететін оқыту әдістерінің ең негізгілерінің бірі – байқау әдісі екендігі де нақтыланып, мұғалімге қойылатын талаптар
көрсетіледі. Жаттығу әдісінің оқушыларға терең білім беруде көрсететіп ықпалы нақтыланады.

Библиографиялық сілтемелер

1 1. Қоянбаев Р.М. Қысқаша педагогикалық сөздік. – Алматы: Абай атындағы Алматы мемлекеттік университеті, 1999.–
63 б.
2 2. Қоянбаев Р.М. Қысқаша педагогикалық сөздік. – Алматы: Абай атындағы Алматы мемлекеттік универсиететі, 1999.
– 38 б.
3 3. Исабаев Ә. Қазақ тілін оқытудың дидактикалық негіздері. – Алматы, 1993. – 17 б.
4 4. Косов Б.Б. Личность и педагогическая одаренность: новый метод. – М:Институт практической психологии, 1998. –
128 с.
5 5. Күмісбайұлы Ш. Балалар әдебиетіне деген ықыласты күтемін// Қазақ әдебиеті. – 1 маусым, 2007.

1 1. Koyanbaev R.M. Kyskasha pedagogikalik sozdik.– Almaty: Abaiyatyndagy Almatymemlekettikunibersiteti, 1999. – 63 b.
2 2. Koyanbaev R.M. Kyskasha pedagogikalik sozdik.– Almaty: Abaiyatyndagy Almatymemlekettikunibersiteti, 1999. – 38 b.
3 3. Isabaev A. Kazak tilin okytudin didaktikalyk negizderi. – Almaty, 1993. – 17 b.
4 4. Kosov B.B. Lishnost I pedagogisheskaya odarennost: nobyi metod. – M: Instityt praktisheskoi psikologii, 1998. – 128 s.
5 5. Kumisbaiyly Sh. Balalar adebietine degen ykylasti kytemin// Kazak adebieti. – 1 mausim, 2007.

Жүктелулер

Как цитировать

Kamzaeva, G. S. (2016). «Қазақ тілін оқыту әдістемесі» пәнінде оқу-танымдық іс-әрекетті ұйымдастыру әдістерін пайдалану ерекшеліктері. ҚазҰУ Хабаршысы. Филология сериясы, 161(3). вилучено із https://philart.kaznu.kz/index.php/1-FIL/article/view/2003

Шығарылым

Бөлім

Методика преподавания языка и литературы