ТҰЛҒАНЫҢ КОММУНИКАТИВТІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ: ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕР

Авторлар

  • G.K. Atabayeva әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Қазақстан, Алматы қ.
  • G.A. Akhmetzhanova әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Қазақстан, Алматы қ.
        19 152

Аннотация

Мақала қарым-қатынас ұғымын анықтаумен, коммуникативті құзыреттілік ұғымын анықтаумен, оны құрастырушыларды анықтаумен, коммуникативті дағдылардың кешенін анықтаумен, кезеңдік басылымдарды талдау, отандық және шетелдік авторлардың ғылыми еңбектері негізінде, аталған ұғымдарды қалыптастыру және дамыту жағдайын зерттеумен байланысты, мәселелерді зерттеуге арналған. Мәдениет сөзі кең түрде адамдардың материалдық және рухани шығармашылығының тұтастығы ретінде қарастырылады. Әлеуметтанушылардың бірқатары әлеуметтік мәдениетті ішкі қоғамдық байланыстарды реттейтін, жүйе ретінде анықтайды. Қатынастардың әлеуметтік-психологиялық мәселелері айтарлықтай кеңейтілген: вербальды және вербальды емес қатынастар тәсілдері, психикалық үрдістердің динамикасының ерекшеліктері және тұлғаның сапалары, ұжымдық қызметтер жағдайындағы қатынастардың өзіне тәнділігі, қатынастардың субъективті-тұлғалық мәселелері және олардың қалыптастырудағы ролі және тұлғалардың дамуы және басқалары.

Жүктелулер

Как цитировать

Atabayeva, G., & Akhmetzhanova, G. (2018). ТҰЛҒАНЫҢ КОММУНИКАТИВТІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ: ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕР. ҚазҰУ Хабаршысы. Филология сериясы, 169(1), 132–135. вилучено із https://philart.kaznu.kz/index.php/1-FIL/article/view/2161

Шығарылым

Бөлім

Методика преподавания языка и литературы