Қазақстандағы халықаралық білім берудегі академиялық ұтқырлықтың инновациялық даму факторы

Авторлар

  • Bisenbaeva N.R , Х. Досмұхамедов атындағы Атырау мемлекеттік университеті, Қазақстан, Атырау қ.,

DOI:

https://doi.org/10.26577/EJPh.2019.v173.i1.ph41
        33 88

Аннотация

Қазіргі замандағы әлемдегі іргелі өзгерістер, жоғары білім беру жүйесіне белсенді ықпал
ететін интеграциялық процестерді қалыптастыру болып отыр. Әлемнің әртүрлі елдеріндегі білім
беру стандарттарын үйлестіруде көрініс тапқан қазақстандық жоғары білімнің міндеттерінің
бірі оның жаңару міндеті болып табылады, ол білімнің қолжетімділігі, сапасы мен тиімділігін
арттыруға ықпал етеді. Профессор-оқытушылар құрамы, магистранттардың және студенттердің
академиялық ұтқырлығын дамыту осы мақсаттарға қол жеткізуге ықпал етеді. Академиялық
ұтқырлық маманның жалпы көрінісі мен мәдениетаралық құзыреттілігін кеңейтуге мүмкіндік
береді. Шетелде тұрып, басқа елдің дәстүрлерін, құндылықтарын және басқа университеттің
корпоративтік мәдениетін зерттеуде өзіңіздің мәдениетіңізге, әдет-ғұрыптарыңыз бен салтдәстүрлеріңізге және әртүрлі көзқараспен білім сапасына көз жеткізуге мүмкіндік береді.
Осылайша, академиялық ұтқырлықты заманауи шарттармен дамытудың негізгі құралдарының
бірі біліктілік пен білім беру құжаттарын тану болып табылады. Осыған байланысты әртүрлі
ЖОО-лардың дипломдарын салыстыру бойынша ұлттық және халықаралық деңгейде нығайтуға
көмектесетін белгілі бір құқықтық база арқылы жұмыстар жүргізу. Шет елдердің тәжірибесін
басшылыққа ала отырып, қазақстандық білім беру ерекшелігін ескере отырып, әр түрлі
салаларда жоғары білікті мамандарды даярлаудың түпкі мақсаты ретінде бірлескен білім беру
бағдарламалары мен жобаларын әзірлеу қажеттігі туындауда.

Жүктелулер

Как цитировать

, B. N. (2019). Қазақстандағы халықаралық білім берудегі академиялық ұтқырлықтың инновациялық даму факторы. ҚазҰУ Хабаршысы. Филология сериясы, 173(1), 294–300. https://doi.org/10.26577/EJPh.2019.v173.i1.ph41