Электрондық білім берудің ағылшын терминологиялық қорының қазіргі жағдайын зерттеу
DOI:
https://doi.org/10.26577/EJPh-2019-3-ph19Аннотация
Бұл мақала қазіргі ағылшын тіліндегі электрондық білім берудің терминологиялық қорын
зерттеуге арналған. Қазақстанның коммуникативтік кеңістігінде жаңа ағылшын терминдерінің
таратылуы мен қарқынды пайдалануы білім беруді жаңғырту және цифрландыру процестеріне
байланысты. Жұмыста 294 термин қарастырылды, олардың ерекше сипаттамалары талданды,
компоненттер терминдердің үйлесімін қалыптастыру өнімділігінің принципі бойынша жіктеледі.
Зерттелген терминдерді талдау электрондық білім беруді білдіретін синонимдер тобында
e-learning басым термин ретінде бөліп көрсетуге мүмкіндік берді. Бұл мақалада дефинитивті
вариативтілікке және олардың мәніне жалпы қабылданған көзқарастың болмауына байланысты
нақтылауды қажет ететін терминдер топтары қарастырылды. Зерттеу электрондық білім беру
ортасы саласында болып жатқан үрдістер білім беру терминологиясын кеңейтуде тікелей көрініс
табатынын көрсетеді. Электрондық білім берудің терминологиялық қорының қазіргі жайкүйі аралас ұғымдарды көрсететін терминдердің динамикалық және көп санының болуымен
сипатталады. Біз осы жұмыста зерттелген терминдер топтарының бөлінген сипаттамалары мен
ерекшеліктері жалпы қазіргі заманғы ағылшын тілінің электрондық білім беру терминологиялық
қоры үшін жарамды деп болжаймыз. Электрондық білім беру саласындағы терминологиялық
топтарды одан әрі зерттеу және лингвистикалық талдау жалпы ағылшын терминологиялық
қорының трендтері мен даму үрдістерін анықтауға мүмкіндік береді. Электрондық оқыту
терминологиясын жүйелі зерттеу терминологиялық бірліктердің жүйеішілік корреляцияларын
ашуға мүмкіндік береді. Талдаудың келтірілген нәтижелері зерттеушілерге заманауи ағылшын
іліндегі электрондық білім беру терминологиялық қорының даму бағыттары мен заңдылықтарын
модельдеуге мүмкіндік береді.