Иван Щеголихин шығармаларын талдау кезінде студенттердің әдебиеттанушылық компетенцияларын дамыту
DOI:
https://doi.org/10.26577/EJPh.2020.v180.i4.ph24Аннотация
Бұл мақалада Иван Павлович Щеголихин прозасын талдау барысындағы студенттердің әдеби құзыреттіліктерін дамыту жұмыстары сипатталған. Студент-филологтар, болашақ орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдері арасында кәсіби-педагогикалық, басқаша айтқанда, білім беру құзыреттіліктерінің жүйесін қалыптастыру олардың білікті маман болуына мүмкіндік береді. Иван Павлович Щеголихиннің поэтикасын талдау моделі екі кезеңді қамтуы керек: 1) студенттердің көркем және көркем проза поэтикасының шығарма әдісі, жанры мен стилі сияқты композициялық ерекшеліктері туралы, сонымен қатар Иван Павлович Шеголихин шығармашылығы туралы алғашқы идеялары туралы түсініктерін қалыптастыру; 2) студенттерге шығармашылық әдіс, поэтика, жанр және стиль туралы білімдерін эпикалық әдеби шығармаларын талдау барысында қолдана білуге үйрету. И.П. Шеголихиннің прозасын зерттеуге арналған топтарда студенттер өздерінің сәйкес теориялық, тарихи және әдеби идеялары мен аналитикалық құзыреттіліктерін жүйелі түрде қалыптастырып, дамыту керек. Мақаланың авторлары И.П. Шеголихиннің көркем әдебиетті оқытудың диалогтік тәсіліне сүйене отырып, поэтиканы талдау жүйесі мен оқушылардың аналитикалық құзыреттіліктерін ойдағыдай дамытуға ықпал етеді. Мақалада И.П. Шеголихиннің шығармаларын оқыту әдістемесі ашылады, эвристикалық әңгіме қолдану практикасы көрсетілген. Көркем әдебиетті интерактивті және эвристикалық зерттеу барысында студенттердің әдеби құзыреттіліктерін дамытады және жетілдіреді.