Кейс әдісі негізінде студенттердің мәдениаралық қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру
DOI:
https://doi.org/10.26577/EJPh.2020.v180.i4.ph27Аннотация
Мақала кейс әдісін қолдана отырып, студенттердің мәдениаралық қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыруға арналған. Онда белгілі бір тілді оқыту коммуникативті тілдік оқытуды дамыту үшін қолданылатындығы айтылған. Тілдерді оқытудың міндеттері: 1) бағытталған тәсілді енгізу арқылы орта және жоғары оқу орындарында тілдерді оқытуды жетілдіру; 2) мұғалімдерді оқытудың үлгілерін, оның ішінде сыныпта қолдануға арналған шынайы оқу материалдарын және т.б. Мақалада мұғалімдердің тілді оқыту кезеңдері туралы кейбір пікірлері талданған. Мақалада тілдік тақырыптық зерттеулер тілдер курсын құра алмайтындығы, оны тілдік курстарға біріктіруге болатындығы баса айтылған. Тілдік мысал әдісі білім алушыларға тілді шынайы жағдайда қолдануға көмектеседі. Студенттерге белгілі бір шешімге келмейтін нақты тақырып бойынша өз пікірін айту ұсынылады. Тілді үйренуге арналған тапсырмаларды автор мақалада ұсынады. Бұл шетел тілін оқытуда кейс әдісін қолданудың маңыздылығын түсіндіреді. Мақалада көптеген педагогикалық дереккөздер қолданылады. Ағылшын тілі бүкіл әлемде жаһандық тіл екені белгілі. Бұл әр түрлі халықтарды, өркениеттер мен мәдениеттерді біріктіретін тіл. Осы тұрғыдан алғанда, ағылшын тіліндегі қарым-қатынас әлемдегі адамдардың әртүрлі қарым-қатынастарын реттейтін мінез-құлықтың тамаша түріне айналды, сонымен бірге, бұл олар қарымқатынасқа түскенде және адамдардың бірлескен іс-әрекеттері негізінде әртүрлі мәдениеттерді қалыптастырудың тәсілі, құралына айналды. Ағылшын тілі кәсіптік мақсатта оқытылатын жоғары оқу орындарының басты міндеттерінің бірі – қарым-қатынас құзыреттілігі бар, өз кәсібін жетік білетін және күн талабына сай келетін кәсіби деңгейі жоғары оқытушылар құрамын даярлау. Өздеріңіз білетіндей, жаһандану дәуірінде ағылшын тілін оқытудың басты мақсаты – игерілген тілді функционалды, еркін және шығармашылықпен қолдана отырып, коммуникативтік дағдыларды игеру қабілеті. Қазіргі кезде зерттеліп жатқан шет тіліндегі ауызекі сөйлеу мәселесі әдістемелік тұрғыдан да, лингвистикалық тұрғыдан да шешімін таппай отырғанын ескеру қажет. Университеттерде шет тілінде ауызекі сөйлеуді оқыту проблемасы шет тілін оқыту әдістемесі ғылымының өзекті мәселелерінің бірі болып табылады.