Т. Ахметжан туындыларындағы көркемдік-тілдік ерекшеліктер. Художественно-стилистические особенности в произведении Талаптана Ахметжана.
Кілттік сөздер:
көркем тіл, стиль жəне стилистика, поэтикалық əуезділік, қайталаулар, ырғақ, художественная речь, стиль и стилистика, поэтическая музыкальность, повторы, ритм,Аннотация
Жазушы Талаптан Ахметжан – қазақ əдебиетінде өз қолтаңбасын қалдырған қаламгерлердің бірі. Жазушы қаламынан «Нобель сыйлығы», «Сынық қанат көбелек», «Сұлу мен суретші», «Айсəуле», «Тозақ оты», «Қылбұрау» сынды повестер, «Мұң», «О дүниенің қонағы», «Күнəһар», «Айқасқа», «Тұма», «Шəрбат», «Қара күз», «Қала мен қария», «Махаббат əуені» сынды əңгімелер мен пьесалар туды. Суреткер өз шығармашылығына бүгінгі дəуір шындығын, қоғамның ең келелі, өзекті мəселелерін арқау етеді. Бүгінгі зерттеуіміздің нысанына жазушының «Сұлу мен суретші», «Нобель сыйлығы» повестерін алып отырмыз. Мақалада аталған туындылардың көркемдік, тілдік, стильдік ерекшеліктері сөз болады. Жазушы қаламына тəн сөз қолданыстарына талдаулар жүргізіліп, олардың образ жасаудағы мүмкіндіктері қарастырылады. Талаптан Ахметжан – один из известных писателей, которые оставили свой след в казахской литературе. Писатель является автором таких повестей, как «Бабочка с сломенными крыльями», «Нобелевская премия», «Красавица и художник», «Айсауле», «Адский огонь», и таких рассказов, как «Тоска», «Гость из другого мира», «Преступник», «Айкаска», «Тума», «Шарбат», «Черная осень», «Город и старик», «Мелодия любви», и т.д. Объектом в творчестве Талаптана Ахметжана стали самые основные и проблемные вопросы современности. В статье рассматриваются особенности художественной речи в произведениях Т.Ахметжана «Красавица и художник», «Нобелевская премия». Обсуждаются лексико-стилистические возможности, интонационно- семантический строй художественной речи, ритмическая органиция произведениий писателя.Библиографиялық сілтемелер
1 Қазақ əдебиетінің тарихы: 10 томдық жинақ. Тəуелсіздік кезеңі (1991-2001). – Алматы: Қазақпарат, 2006. – 10 т. –528 б.
2 Ахметжан Т. Мұң: хикаяттар мен əңгімелер жинағы. – Алматы: Қазақпарат, 2003. – 236 б.
3 Морозова Н.Г. Экфрасис в прозе русского романтизма: дис. ... канд. филол. наук: 10.01.01. – Новосибирск, 2006. – 210 с.
4 Федоров А.Н. Семантическая основа образных средств языка. – Новосибирск: Наука, 1969. – 92 с.
2 Ахметжан Т. Мұң: хикаяттар мен əңгімелер жинағы. – Алматы: Қазақпарат, 2003. – 236 б.
3 Морозова Н.Г. Экфрасис в прозе русского романтизма: дис. ... канд. филол. наук: 10.01.01. – Новосибирск, 2006. – 210 с.
4 Федоров А.Н. Семантическая основа образных средств языка. – Новосибирск: Наука, 1969. – 92 с.
Жүктелулер
Как цитировать
Zhanuzakova, K. T., & Abdibaeva, A. (2015). Т. Ахметжан туындыларындағы көркемдік-тілдік ерекшеліктер. Художественно-стилистические особенности в произведении Талаптана Ахметжана. ҚазҰУ Хабаршысы. Филология сериясы, 147(1). вилучено із https://philart.kaznu.kz/index.php/1-FIL/article/view/32
Шығарылым
Бөлім
Литературоведение