Шетелдік студенттерді даярлаудың мәдениетаралық білім беру стратегиясы
DOI:
https://doi.org/10.26577/EJPh.2021.v182.i2.ph18Аннотация
Соңғы жылдардағы халықаралық қатынастардың өсуі және әртүрлі мәдениеттер өкілдері арасындағы қарым-қатынастың артуы мәдениетаралық коммуникация мәселелерін зерттеуде ерекше өзектілік тудырады. Бұл мақаланың мақсаты – шетелдік студенттерді мәдениетаралық коммуникация призмасы арқылы оқыту стратегияларын қарастыру. Мақаланың практикалық және теориялық маңызы бар, себебі ол шетелдік студенттердің орыс тілін үйренудегі коммуникативті сәтсіздіктерінің негізгі себептерін анықтауға бағытталған. Мақалада «Флагман» бағдарламасының студенттерін оқытудағы мәдениетаралық қарым-қатынасқа байланысты мәселелер қарастырылған. Авторлар стилистикалық, семантикалық және фонетикалық коммуникативті кедергілердің себептерін анықтайды. Сондай-ақ, мақалада америкалық студенттердің лексикалық және грамматикалық материалды қабылдау ерекшеліктері көрсетілген. Білім алушылардың менталитетін ескере отырып, коммуникативтік кедергілерді еңсеру жолдары ұсынылады. Мақалада сонымен қатар оқу процесінде мәдени және фондық білімді жүзеге асыруға байланысты мәселелерге ерекше назар аударылады. Мақалада қарым-қатынастың сәттілігі қарым-қатынастың әртүрлі ауызша сипаттамасымен анықталады деген қорытынды жасалды. Осыған байланысты әрбір нақты сөйлеу жағдайына ең қолайлы лингвистикалық байланыс құралдарының кең қорынан таңдау қажеттілігі байқалады. Мұндай мәселелерді қарастыру мәдениетаралық коммуникация саласындағы зерттеулер мен орыс тілін шет тілі ретінде оқыту әдістемесі үшін практикалық маңызы бар.