Плюрилингвалды білім беруде студенттердің негізгі жеке оқу стратегияларын қалыптастырудың ерекшелігі (актуарлық математиканың кәсіби тілінің материалы негізінде)
Аннотация
Бұл мақалада жоғары білім беру жүйесіндегі кәсіптік-бағдарлы көптілді білім берудің ерекшеліктері мен дидактикалық мүмкіндіктері қарастырылады, яғни, тиімді коммуникативті әрекеттестікке дайын тұлғаны қалыптастыруға әсер ететін жағдайлардың жиынтығы болып табылатын білім беру мекемесінің білім беру ортасын құру.
Көптілді білім беру студенттердің әмбебап оқу әрекетін (танымдық, регулятивті және коммуникативті) дамытуды көздейді: кәсіби коммуникация саласында көптілді шешімдерді қалыптастыру; ұлтаралық және халықаралық ғылыми-әдістемелік жобаларға қатысу, көпұлтты оқу орындарының өкілдерімен педагогикалық қарым-қатынас процесінде өзекті ақпаратты алу (алмасу); педагогикалық дискурсты жүзеге асыру (көп мәдениетті қызметтер мен кеңестер), яғни коммуникацияның аутентикалық жағдайына барабар коммуникативті мінез-құлықты таңдау.
Осы тәсіл аясындағы кадрларды даярлау халықаралық еңбек нарығында студенттердің академиялық ұтқырлығын және кейіннен кәсіби өзін-өзі жүзеге асыруын қамтамасыз ететін кәсіби, лингвистикалық, сөйлеу және әлеуметтік-мәдени құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған.
Жоғары оқу орнының білім беру кеңістігі жағдайында плюрилингвалды оқытуды іске асыру ағылшын тіліндегі кәсіби дискурсты игеру үшін негіз болатын (мазмұнға да, тілге де когнитивтік жүктемені жүйелі түрде теңестіретін әдістемелік тапсырмалар әзірлеу) жалпы тілдегі құзырет арқылы ұлттық сәйкестікті дамыту туралы ережені құрайды