Халықаралық білім беру үрдісіндегі тіл мен мәдениеттің өзара әрекеті

Авторлар

        82 104

Аннотация

Тіл мен мәдениеттің қарым-қатынасын бөлік пен бүтін қатынастар ретінде қарастыруға болады. Тіл мәдениеттің құрамдас бөлігі және мәдениет құралы ретінде қабылдануы мүмкін (бұл бір нәрсе емес). Алайда, тіл сонымен бірге жалпы мәдениетке қатысты еркін және оны тәуелсіз семиотикалық жүйе ретінде дәстүрлі лингвистикада қарастырылатындай қарастыруға болады. Біздің тұжырымдамамызға сәйкес, әрбір ана тілінде сөйлеуші де мәдениет иесі болғандықтан, тілдік белгілер мәдени белгілердің қызметін атқару қабілетіне ие болады және сол арқылы негізгі мәдени қатынасты бейнелеу құралы қызметін атқарады. Сондықтан тіл өз сөйлеушілерінің мәдени және ұлттық менталитетін көрсете алады.

Білім, өз кезегінде, адамдарды жақсырақ және мағыналы етуге бағытталған мәдени үдеріс, ал егер адамдар кең, терең біліммен қамтамасыз етілсе, мәдениет те терең түрде көрініс табады. Бұл тұрғыда білімді мәдениеттен, мәдениетті білімнен бөлуге болмайды. Білім беру азаматтарды барлық келісілген құндылықтарды лайықты және қалаулы құндылық ретінде және жеке тұлға мен елдің дамуы, өмір үшін пайдалы ретінде зерттеуге, түсінуге, игеруге, меңгеруге, өмір сүруге және іс жүзінде қолдануға мүмкіндігінше ертерек тәрбиелейтін оқу-ағарту үдерісі ретінде анықталады. Осылайша, халықаралық білім беру процесіне белгілі бір дәрежеде тіл мен мәдениеттің байланысын көрсететін әртүрлі пәндер қатысады: әлеуметтік лингвистика, этнолингвистика, тіл білімі және мәдениеттану.

Жүктелулер

Как цитировать

Rahimova, F. J. (2023). Халықаралық білім беру үрдісіндегі тіл мен мәдениеттің өзара әрекеті. ҚазҰУ Хабаршысы. Филология сериясы, 191(3), 222–229. вилучено із https://philart.kaznu.kz/index.php/1-FIL/article/view/4405

Шығарылым

Бөлім

Методика преподавания языка и литературы