Орыс тілін оқыту контекстінде қазақтілді оқушылардың лингвомәдени құзыреттілігі
DOI:
https://doi.org/10.26577/EJPh.2024.v196.i4.ph19Аннотация
Мақала орыс тілін оқыту барысында қазақ тілінде білім алатын оқушылардың лингвомәдени құзыреттілікке әсерін зерттеуге арналған. Ғылыми зерттеудің мақсаты, негізгі бағыттары мен идеялары орыс тілін оқыту кезінде қазақ мәдениеті мен тілін сақтауға ықпал ететін әдістемелер мен тәсілдерді талдаудан тұрады.
Жұмыстың ғылыми және практикалық маңыздылығын қысқаша сипаттау мәдени әртүрлілікті неғұрлым терең түсіну мен құрметтеуді қамтамасыз ету үшін мәдени және тілдік аспектілерді, білім беру процесіне ықпалдастырудың маңыздылығын көрсетеді. Зерттеу әдіснамасының қысқаша сипаттамасы әдеби деректерді талдауды, білім беру процесін бақылауды және қолданылатын әдістемелердің тиімділігін бағалау үшін оқушылар мен мұғалімдерге сауалнама жүргізуді қамтиды.
Зерттеу жұмысының негізгі нәтижелері мен талдаулары, қорытындылары лингвомәдени құзыреттіліктің орыс тілін үйренудегі табыстылығына және оқушылардың мәдени бірегейлігін сақтауға айтарлықтай әсер ететінін көрсетеді. Жүргізілген зерттеудің құндылығы қазақ тілінде білім алатын оқушылардың мәдени және тілдік ерекшеліктерін ескеретін білім беру бағдарламаларын әзірлеу және енгізу қажеттілігін растау болып табылады, бұл білімді және мәдени сауатты тұлғаларды қалыптастыруға ықпал етеді.
Бұл жұмыс білім берудегі мәдени-бейімделген тәсілдің маңыздылығын баса көрсете отырып, оқыту мен оқу әдістемелерін дамытуға маңызды үлес қосады. Жұмыс қорытындыларының практикалық мәні әдіскерлер, орыс тілі оқытушылары және білім беру және мәдениетаралық қарым-қатынас мәселелерімен айналысатын барлық адамдар үшін маңызды.
Түйін сөздер: лингвомәдени құзыреттілік, орыс тілін оқыту, қазақ мәдениетін сақтау, оқыту әдістемесі, мәдениетаралық қарым-қатынас.