Қазақ әдебиеті пәнінен өздік жұмыс ұйымдастарудың модульдік жүйедегі жаңа тәсілдері

Авторлар

  • З. Қ. Бисенғали әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-дың ф.ғ.д., профессор, Алматы
        17 16

Кілттік сөздер:

жазушыларының, информациялар, интеллект.

Аннотация

Студенттердің өз бетімен істелетін жұмысында кейде көпшілік біле бермейтін материалдар да қолданылады. Бұлардың аталған жұмысқа қосатын үлесі айтарлықтай. Сондықтан мұндай жұмыстарды талдау барысында жоғарыда аталған бұрын белгісіздеу көрінген деректерді, болмаса әдеби мәтіннен алынған материалдарды қолдану қажет. Материалы о неизвестных миру страницах творчества писателей, невыявленнох их вкладе в литературу, могут быть использованы в самостоятельной работе студентов, в исследованиях по истории литературы. Оказывать им помощь в определении направления исследований– прямой долог ученых, членов университетских кафедр. Свои положительные результаты даст участие в самостоятельной работе студентов, их глубокий анализ, выявление лучших работ и поощрение их творчеств.

Библиографиялық сілтемелер

1. Бөкеев О. Өз отыңды өшірме. Роман. – Алматы, 1981.

2. Айтматов Ч. О космоформуле карающей памяти. // Шаханов М. Космоформула карающей памяти. – Алматы, 2001. – С.7.

3. Серікқалев З. Алғы сөз // Амантай Д. Гүлдермен кітаптар. – Алматы, 2003. – 3-4 бб.

4. Серікқалиев З. Сын кітабы. – Алматы, 303 б.

5. Оразалин Н. Әдебиеттің иесі – халық, киесі – елдің рухы... // Әдебиет мәңгілік қозғалыста. – Алматы, 2009. – 624-628 бб.

Жүктелулер

Жарияланды

2015-10-19

Как цитировать

Бисенғали, З. Қ. (2015). Қазақ әдебиеті пәнінен өздік жұмыс ұйымдастарудың модульдік жүйедегі жаңа тәсілдері. ҚазҰУ Хабаршысы. Филология сериясы, 136(2). вилучено із https://philart.kaznu.kz/index.php/1-FIL/article/view/649

Шығарылым

Бөлім

Методика преподавания языка и литературы