Оқулық жазу шарттары және оның тәрбиелік негіздері
Кілттік сөздер:
концепция, оқушыларға, Қазақстан.Аннотация
5-6 сыныптағы оқушыларға ана тілінен сапалы білім берумен қатар дарынды, сауатты, парасатты, жан-жақты дамыған, ой-өрісі кең, әлемдік, ұлттық, отбасылық тәрбие құндылықтарын бойына сiңiрген ұрпақтар тәрбиелеу жөнінде айтылады. Мақалада қазіргі заман сұранысына орай, педагогиялық, психологиялық, әдістемелік және т.б. негізгі талаптары сақталған оқулық жазу мәселесі жан-жақты талданады. В статье затрагиваются проблемы качества преподавания родного языка в современной школе, а также воспитания разносторонне развитой личности, в том числе вопросы социокультурного, патриотического, семейного воспитания подрастающего поколения.Библиографиялық сілтемелер
1. Құсайынов А.Қ., Ұ.Ә.Асылов. Оқулықтану. Өзекті мәселелер. – Алматы: Рауан, 2000. – 32 б.
2. Зверев И. Каким быть учебнику? – М.: Просвещение, 1987.
3. Фогельсон И.А. Учебники и пути его развития. Кітапта: Вопросы теории составления школьного учебники. − М., 1982.
4. Байбуртян Н.М. Основы теории составления учебников русского языка в армейских школах. − М.: Педагогика, 1988.
5. Лернер И.Я. Вопросы теории школьного учебника // дидактические основы учебника. − М., 1982.
6. Подласый Л.С. Педагогика – М.: Педагогика, 1992.
7. Бордовская Н.В., Реан А.А. Педагогика. – Санкт-Петербург: Питер, 2000. –304 с.
8. Құрманова Н.Ж. Сөз тіркесін оқыту барысында оқушылардың теориялық ойлауын дамыту әдістемесінің негіздері. − Ақтөбе,
2001. – 298 б.
9. Қосымова Г., Дәулетбекова Ж. Қазақ тілі: Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық. – Алматы: Атамұра, 2001.
– 192 б.
10. Исаев С., К.Назарғалиева 6 класқа арналған қазақ тілі оқулығы. – Алматы: Мектеп, 1994. −208 б.
2. Зверев И. Каким быть учебнику? – М.: Просвещение, 1987.
3. Фогельсон И.А. Учебники и пути его развития. Кітапта: Вопросы теории составления школьного учебники. − М., 1982.
4. Байбуртян Н.М. Основы теории составления учебников русского языка в армейских школах. − М.: Педагогика, 1988.
5. Лернер И.Я. Вопросы теории школьного учебника // дидактические основы учебника. − М., 1982.
6. Подласый Л.С. Педагогика – М.: Педагогика, 1992.
7. Бордовская Н.В., Реан А.А. Педагогика. – Санкт-Петербург: Питер, 2000. –304 с.
8. Құрманова Н.Ж. Сөз тіркесін оқыту барысында оқушылардың теориялық ойлауын дамыту әдістемесінің негіздері. − Ақтөбе,
2001. – 298 б.
9. Қосымова Г., Дәулетбекова Ж. Қазақ тілі: Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық. – Алматы: Атамұра, 2001.
– 192 б.
10. Исаев С., К.Назарғалиева 6 класқа арналған қазақ тілі оқулығы. – Алматы: Мектеп, 1994. −208 б.
Жүктелулер
Как цитировать
Таганова, А. М. (2015). Оқулық жазу шарттары және оның тәрбиелік негіздері. ҚазҰУ Хабаршысы. Филология сериясы, 136(2). вилучено із https://philart.kaznu.kz/index.php/1-FIL/article/view/683
Шығарылым
Бөлім
Методика преподавания языка и литературы