ҚАЗАҚ ТІЛІН ҮЙРЕТУДЕГІ ЖАТТЫҒУ ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Кілттік сөздер:
Тіл, сөйлеу тіл, жазба тіл, тілдік жаттығуларАннотация
В статье изложены аспекты обучения казахскому языку с использованием писменных упражнений.Библиографиялық сілтемелер
1. Ф.Оразбаева. Тілдік қатынас: теориясы мен əдістемесі. – А.2000.
2. М.А. Данилов. Основы теории упражнений по иностранному языку. – М., 1975.
3. И.А.Бим. Теория и практика общения немецкому языку в средней школе. – М. 1988.
4. И.Д.Салистра. О некоторых методических терминах. «Иностр. язык в школе ». – М., 1959.
5. З. Күзекова. Екінші тіл ретіндегі қазақ тілі оқулығы теориясының лингвистикалық негіздері. – А. 2005.
2. М.А. Данилов. Основы теории упражнений по иностранному языку. – М., 1975.
3. И.А.Бим. Теория и практика общения немецкому языку в средней школе. – М. 1988.
4. И.Д.Салистра. О некоторых методических терминах. «Иностр. язык в школе ». – М., 1959.
5. З. Күзекова. Екінші тіл ретіндегі қазақ тілі оқулығы теориясының лингвистикалық негіздері. – А. 2005.
Жүктелулер
Как цитировать
Əмірова М. (2015). ҚАЗАҚ ТІЛІН ҮЙРЕТУДЕГІ ЖАТТЫҒУ ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. ҚазҰУ Хабаршысы. Филология сериясы, 131(1). вилучено із https://philart.kaznu.kz/index.php/1-FIL/article/view/723
Шығарылым
Бөлім
Методика преподавания языка и литературы