Interactive techniques for studying the story genre in university (by the example of B. Kanapianov’s creativity)

Authors

DOI:

https://doi.org/10.26577/EJPh.2022.v186.i2.021
        77 97

Abstract

Бұл мақаланың мақсаты – университет аудиториясында әңгіме жанрын интерактивті зерттеу әдісін ұсыну және қолдануды негіздеу. Бұл мақалада орыс әдебиеті сабақтарында қазақтың көрнекті жазушысы Бақытжан Қанапьяновтың әңгімелерін оқытудың әртүрлі интерактивті әдістері мен жолдары ұсынылған. Мақала авторы әңгіме жанрына сәтті талдау жасау, шағын эпикалық прозаны талдау дағдыларын жетілдіру үшін интерактивті әдістемелік тәсілдерді дәйекті қолдану қажет екенін алға тартады. Интерактивті оқытудың элементтері мен құралдарын (эвристикалық әңгіме, проблемалық сұрақтар, тәрбиелік диалог, топтық жұмыс, пікірталас) пайдалану эпикалық шығарма ретінде әңгіменің жанрлық табиғаты мен поэтикасын терең зерттеу үшін қажет. Әңгіме жанрын зерттеуде талдаудың (талдаудың тұтас жолы) жүзеге асуы – шағын көркем әдебиетті талдаудың тиімді түрі. Әңгімелерді сәтті талдау үшін шығармашылық оқу, эвристикалық және зерттеу әдістерін біріктіру ерекше маңызға ие. Әдебиетті оқытудың осы әдістерінің барлығы университетте Б.Қанапьяновтың әңгімелерін талдауда тиімді пайдаланылды. Әңгімелерді оқу барысында белгілі бір шығармашылық әдіске жататынын ескере отырып, олардың жанрлық мазмұнын талдауға көңіл бөлу ұсынылады. Оқытудың интерактивті әдістерін қолдану орыс әдебиетінен практикалық сабақтың әдеби-әдістемелік сценарийін сәтті жүзеге асыруды анықтайды. Интерактивті оқыту оқушылардың дербестігін дамытуға, олардың оқутанымдық процестің субъектісі ретінде қалыптасуына ықпал етеді.

Downloads

How to Cite

Bayanbayeva, A. A., & Demshenko, A. (2022). Interactive techniques for studying the story genre in university (by the example of B. Kanapianov’s creativity). Eurasian Journal of Philology: Science and Education, 186(2). https://doi.org/10.26577/EJPh.2022.v186.i2.021

Issue

Section

Methods of teaching language and literature