Мәдениетаралық қатысымға үйретудегі жоба технологиясы

Авторлар

  • N. А. Suttibayev әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
  • B. B. Tuleubayeva әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
  • К. А. Zhyrenshina әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
        22 13

Кілттік сөздер:

жоба, технология, сыни тұрғыдан ойлау, мақсат, кезеңдер.

Аннотация

Бұл мақалада мәдениетаралық қатысымға үйретудегі жоба тех­ нологиясының маңыздылығы туралы айтылады. Шетел тілін оқыту­ да жоба технологиясын қолдану өте маңызды. «Жоба» деген сөздің өзі еуропа тіліне латын тілінен еніп «алға тасталған ой, алға шығып сөйлеуші» деген мағынаны білдіреді. Өзі аты айтып тұрғандай алға тасталған ой, яғни біздің жағдайымызда ортаға студент – оқытушы болып тақырып тасталады. Содан кейін студенттер өз ойларын алға шығып айтады. Жобалық сабақтар әртүрлі кезендерден, қадамдар­ дан тұрады. Жобалық сабақтарды бір күнде өткізе салу мүмкін емес. Дәстүрлі сабақтарға үйренген студенттер бір күнде жобалық сабақ­ қа ауыса алмайды. Жобалық сабақтардың ұзақтығы әртүрлі ол қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді болуы мүмкін. Жоба технологиясы ше­ тел тілін оқыту зерттеу-ізденімпаздық іс-әректті қамтуы тиіс, мұнда студенттерге шетел тілін анағұрлым сапалы түрде меңгерулеріне сеп­ тігін тигізеді. Шетел тілі сабағында жоба әдісін қолдану студенттер­ ді еркін және креативті ойлауға дағдыландырады.

Библиографиялық сілтемелер

1 1.Жансериков А.Е. Проектная работы на занятиях иностранного языка // ИЯШ. – 2004. – №3 (09). – С.23.
2 2.Ломакина Л.М. Проектирование как ведущее направление модернизации современного педагогического образования
// Вестник высшей школы. – 2004. – №1. – С. 54.
3.3. Комаров А.С. Творческий подход к плaнированию английского языка // ИЯШ. – 2003. – №4. – С. 12.
4.4. Гайпова Д.Э. Формирования коммуникативных умени у студентов ВУЗа на основе проектной технологии: маг. диссер.
– Алматы. – 2003. – С. 148.
5 5.Атаханов Р. Проектік сабақ – берері мол сабақ // Поиск/Ізденіс. – 2002. – №4. – С. 220.
6 6. Қабықбаева Д.С. Тілдік жоғары оқу орнында студенттерді мәдениетаралық қатысымға үйретуде жоба технологиясын
қолдану: маг. диссер. – Алматы. – 2009.

1 1.ZHanserikov A.E. Proektnaya raboty na zanyatiyah inostrannogo yazyka // IYASH. – 2004. – №3 (09). – S.23.
2 2.Lomakina L.M. Proektirovanie kak vedushchee napravlenie modernizacii sovremennogo pedagogicheskogo obrazovaniya
// Vestnik vysshej shkoly. – 2004. – №1. – S. 54.
3 3.Komarov A.S. Tvorcheskij podhod k planirovaniyu anglijskogo yazyka // IYASH. – 2003. – №4. – S. 12.
4 4.Gajpova D.EH. Formirovaniya kommunikativnyh umeni u studentov VUZa na osnove proektnoj tekhnologii: mag. disser.
– Almaty. – 2003. – S. 148.
5 5.Atahanov R. Proektіk sabaq – bererі mol sabaq // Poi’’sk/Іzdenіs. – 2002. – №4. – S. 220.
6 6.Qabi’qbaeva D.S. Tіldіk joghari’ oqw orni’nda stwdentterdі ma’deni’’etarali’q qati’si’mgha u’yretwde joba tehnologi’’yasi’n
qoldanw: mag. di’’sser. – Almati’. – 2009.

Жүктелулер

Как цитировать

Suttibayev N. А., Tuleubayeva, B. B., & Zhyrenshina К. А. (2016). Мәдениетаралық қатысымға үйретудегі жоба технологиясы. ҚазҰУ Хабаршысы. Филология сериясы, 158(6). вилучено із https://philart.kaznu.kz/index.php/1-FIL/article/view/1666

Шығарылым

Бөлім

Методика преподавания языка и литературы