Қазақ тілі сабақтарында студенттерді іскерлік қатынас дағдыларына баулу
Кілттік сөздер:
модульдік технология, іскерлік қарым-қатынас, қатысым, лингвистикалық талдау.Аннотация
Қазақ тілі сабағында модульдік технология арқылы студенттердің іскерлік қарым-қатынас тілін дамыту – өзекті мәселе. Жалпы студенттерді мектеп қабырғасынан осы іскерлiк қарым-қатынастардың тілін білуге, үйренуге тәрбиелеудің мәні зор. Бүгінгі студент – ертеңгі іскер азамат, яғни ол – еліміздің болашағы. Қазіргі таңда, қоғамдық-әлеуметтік мүддеге сәйкес қазақ тілінің мемлекеттік тіл ретінде ғылым саласында да толыққанды қызмет етуінің негізін қалыптастыруда, ең алдымен, ғылыми тілдің мәртебесін айқындау аса маңызды. Себебі ғылым саласындағы мәтіндердің тілін ғылыми тіл мен ғылыми стильдің қайсысына жатқызуға болады деген сауал осы күнге дейінбіржақты анықталып, өзінің шешімін тапқан емес. Ғылыми тіл бірліктерінің ара-жігін ашып, олардың өзіндік ерекшеліктерін, сөздік түрлерінде орналасу орындарын анықтау, олардың ғылыми сипаттамаларын жасаудың қажеттілігі де белгілі.Библиографиялық сілтемелер
1.1. Оразбаева Ф. Тілдік қатынас: теориясы және әдістемесі.
(Оқу құралы). – Алматы: РБК, 2000. – 207 б.
2.2. Жанпейісова М.М. Модулдік оқыту технологиясы оқушыны
дамыту құралы ретінде (Аударған Д.А.Қойшыбекова). – Алматы,
2002. – 180 б.
3.3. Шаханова Р. Ғылыми диссертациясынан мағлұмат.
4.4. Тұрғынбаева Б.А. Дамыта оқыту технологиялары. Оқу әдістемелік құрал. – Алматы, 2000.
5.5. Ұзақбаева С. Тамыры терең тәрбие Жоғары оқу орындары студенттеріне арналған оқу құралы. – Алматы, 1995.
1.1. Orazbaeva G. Tіldіk қatynas: teorijasy zhane adіstemesі. (Oku kuraly). – Almaty: RBK, 2000. – 207 b.
2.2. Zhanpejіsova M.M. Moduldіk okytu tehnologijasy okushyny damytu kuraly retіn-de (Audargan D.A.Kojshybekova). – Almaty,
2002. – 180 b.
3.3. Shahanova R. Gylymi dissertacijasynan maglumat.
4.4. Turgynbaeva B.A. Damyta okytu tehnologijalary. Oku adіstemelіk kural. – Almaty, 2000.
5.5. Uzakbaeva S. Tamyry teren tarbie Zhogary oku oryndary studentterіne arnalgan oku kuraly. – Almaty, 1995.
(Оқу құралы). – Алматы: РБК, 2000. – 207 б.
2.2. Жанпейісова М.М. Модулдік оқыту технологиясы оқушыны
дамыту құралы ретінде (Аударған Д.А.Қойшыбекова). – Алматы,
2002. – 180 б.
3.3. Шаханова Р. Ғылыми диссертациясынан мағлұмат.
4.4. Тұрғынбаева Б.А. Дамыта оқыту технологиялары. Оқу әдістемелік құрал. – Алматы, 2000.
5.5. Ұзақбаева С. Тамыры терең тәрбие Жоғары оқу орындары студенттеріне арналған оқу құралы. – Алматы, 1995.
1.1. Orazbaeva G. Tіldіk қatynas: teorijasy zhane adіstemesі. (Oku kuraly). – Almaty: RBK, 2000. – 207 b.
2.2. Zhanpejіsova M.M. Moduldіk okytu tehnologijasy okushyny damytu kuraly retіn-de (Audargan D.A.Kojshybekova). – Almaty,
2002. – 180 b.
3.3. Shahanova R. Gylymi dissertacijasynan maglumat.
4.4. Turgynbaeva B.A. Damyta okytu tehnologijalary. Oku adіstemelіk kural. – Almaty, 2000.
5.5. Uzakbaeva S. Tamyry teren tarbie Zhogary oku oryndary studentterіne arnalgan oku kuraly. – Almaty, 1995.
Жүктелулер
Как цитировать
Аширова А.Т., А. Т. (2016). Қазақ тілі сабақтарында студенттерді іскерлік қатынас дағдыларына баулу. ҚазҰУ Хабаршысы. Филология сериясы, 156(4). вилучено із https://philart.kaznu.kz/index.php/1-FIL/article/view/1722
Шығарылым
Бөлім
Методика преподавания языка и литературы